Hideo kojima جزییات برنامه‌ی زمانی استودیو در روند ساخت بازی Death Stranding را منتشر کرد

در ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ , 13:41:37
Death Stranding

روند ساخت بازی‌های رایانه‌ای بزرگ و باکیفیت در سال‌های اخیر به یک فرایند بسیار طولانی و هزینه‌بر تبدیل شده است. این روند به قدری طول می‌کشد که گاها فراموش می‌کنیم که بازی مورد علاقه‌یمان به مدت ۴ یا ۵ سال و یا حتی بیشتر در دست توسعه قرار داشته‌اند. در این میان، زمان ساخت بازی‌های AAA از دیگر عناوین بیشتر است و به همین دلیل، جزییات منتشر شده از سوی آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) درباره‌ی ساخته‌ی جدید خود یعنی Death Stranding تا حد بسیار خوبی شما را غافل‌گیر می‌کند. در ادامه با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی باشید

آقای کوجیما با انتشار پیامی در حساب توییتر خود جزییات برنامه‌ی زمانی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و روند ساخت بازی Death Stranding را با هواداران به اشتراک گذاشته است. براساس این مطلب، آقای کوجیما در اولین قدم پس از تاسیس استودیوی جدید خود و استخدام نیروهای مورد نیاز، جست و جوی خود برای یافتن موتور بازی‌سازی مناسب را از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و به نظر می‌رسد که این جست و جو تا پاییز همان سال ادامه یافته است. استودیوی کوجیما پروداکشنز در نهایت موتور بازی‌سازی دسیما (Decima Engine) که توسط استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) توسعه یافته است را انتخاب کرد. با فرض صحیح بودن برنامه‌ی زمانی منتشر شده توسط آقای کوجیما و در نظر گرفتن این موضوع که مراحل آماده سازی دفتر مرکزی این استودیو در نخستین ماه سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده باشد به این نتیجه می‌رسیم که روند ساخت بازی Death Stranding کمتر از ۳ سال طول کشیده است.

حتی بزرگ‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی نیز با مشکلات کوچک و بزرگ متعددی در مسیر توسعه‌ی بازی‌های خود روبه‌رو می‌شوند که در نهایت به طولانی‌تر شدن روند ساخت ختم می‌شوند. ساخت یک بازی AAA با استفاده از یک موتور بازی‌سازی کاملا جدید آن هم توسط یک استودیوی کاملا تازه تاسیس در کمتر از ۳ سال بسیار شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، استودیوی کوجیما پروداکشنز از گیم‌پلی و تاریخ انتشار بازی Death Stranding رونمایی کرد. این بازی در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری دنیای بازی  دنبال کنید.. هم چنین می‌توانید جزییاتی را که آقای کوجیما منتشر کرده است را هم ببینید .

 

۲۰۱۵/۱۲/۱۶ established KJP & started recruiting
۲۰۱۶/۱ searching for engine
۲۰۱۶/۴ making LUDENS CG
۲۰۱۶/۵ moved to office
۲۰۱۶/۶ announced 1st trailer
۲۰۱۶/۷ announced KJP trailer
۲۰۱۶/fall engine decided
۲۰۱۶/۱۲ announced PV by DECIMA had to stop shooting due to SAG strike

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019

۲۰۱۶/۲ met Norman in LA and asked to be the main role
۲۰۱۶/۳ did Norman’s scan & P cap in San Diego for the trailer
۲۰۱۶/۶ did presentation to Mads on Skype
۲۰۱۶/۷ asked Mads to be a part of this project in San Diego
۲۰۱۶/۸ did Mads’ scan & P cap for the trailer in UK pic.twitter.com/PEwC27wb1W

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر