زمان موردنیاز برای به اتمام رساندن بازی Wolfenstein: Youngblood مشخص شد

در ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ , 17:19:41
زمان موردنیاز برای به اتمام رساندن بازی Wolfenstein: Youngblood مشخص شد

برای به اتمام رساندن بازی Wolfenstein: Youngblood به ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

Jerk Gustafsson تهیه‌کننده استودیو Machine Games در جریان مصاحبه با GamesBeat اطلاعات زیادی از بازی موردانتظار Wolfenstein: Youngblood منتشر کرد که طول مدت بازی یکی از آنها بود. طبق اظهارات آقای Gustafsson بازی Wolfenstein: Youngblood بزرگ‌ترین بازی‌ای است که در این استودیو توسعه می‌یابد. وی گفت باتوجه به آنکه این بازی برخلاف نسخه‌های پیشین سری یک بازی خطی نمی‌باشد، برای به اتمام رساندن آن به زمان بیشتری نیاز است. در صورتی که برای به پایان رساندن دو بازی قبلی به حدود ۱۱ ساعت نیاز داشتید برای تمام کردن Wolfenstein: Youngblood به ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

در ادامه از Gustafsson پرسیده شد که Machine Games چطور به این نتیجه رسید که برود سراغ یک بازی کوآپ؟ Gustafsson می‌گوید:

باتوجه به رخدادهای داستانی نسخه‌ پیشین می‌دانستیم که همسر Blazkowicz یک دوقلو باردار است. همچنین ما می‌خواستیم یک داستان در مورد رشد و بلوغ بسازیم و به جلو حرکت کنیم. بنابراین تغییر قهرمان بازی از Blazkowicz به دو دختر او بهترین گزینه برای ما بود.

بازی Wolfenstein: Youngblood در ۴ مرداد ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر