ریبوت بازی God of War و در نظر گرفتن حذف شخصیت کریتوس

در ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ , 13:16:10
بازی God of war خدای جنگ کریتوس

ریبوت بازی God of War برای پلی‌استیشن تقریبا باعث حذف «آترئوس» شد و حال کارگردان بازی تایید کرده که در نظر داشتند تا قهرمان اصلی یعنی «کریتوس» را نیز حذف کنند. در ملاقاتی در Gamelab که در اسپانیا برگزار شد، Barlog گفت که افراد مختلف دائما به او می‌گویند که Kratos‌ باید برود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

وی گفت که از ابتدا شخصیت کریتوس طوری طراحی شده است که دوست داشتنی نباشد. عده‌ای از افراد تیم و توسعه دهندگان پیشنهاد کردند که قهرمان جدیدی وارد این سری شود و جای Kratos را بگیرد. در آخر Barlog از این پیشنهادات سرباز زد و گفت در نظر دارم تا داستانی راجع به تکامل Kratos و نجات خودش از تمایلات تاریکش داشته باشیم.

بالاخره این شخصیت در بازی God of War برای پلی‌استیشن ۴ حضور داشت و همچنین رابطه‌اش با Atreus یکی از جالب‌ترین و معنادارترین عناصر بازی بود. «بارلوگ» گفت:

 

مدت زمان زیادی طول کشید تا آن‌ها را قانع کنم که کریتوس را بازگردانیم.

همچنین تا جایی که می‌دانیم عده‌ی زیادی در استودیو Sony Santa Monica می‌خواستند که شخصیت آترئوس نیز حذف شود. بارلوگ گفت که موضوع به بودجه و دشوار بودن قرار دادن این شخصیت در داستان توسط برنامه‌نویسان و انیماتورها کشیده شد. کارگردان این بازی گفت کار تا جایی سخت شد که داستانی بدون حضور آترئوس نوشتیم.

بازی God of War در آوریل ۲۰۱۸ لانچ شد و بسیار موفق بود. تا آخرین بار که سونی حساب کرد، تقریبا ۱۰ میلیون نسخه از این بازی فروش رفت. البته با توجه به موفقیت بزرگش، اکسپانشن و بسته‌ی الحاقی برای بازی منتشر نخواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر