Sean Murray از No Man’s Sky به توسعه‌دهندگان Anthem و Fallout 76 توصیه می‌کند که سکوت کنند

در ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ , 14:23:31
Sean Murray از No Man's Sky به توسعه‌دهندگان Anthem و Fallout 76 توصیه می‌کند که سکوت کنند

آقای Sean Murray بنیانگذار Hello Games و خالق بازی No Man’s Sky به بتسدا و الکترونیک آرتز نصیحت می‌کند که در حال حاضر برایشان بهتر است که سکوت کنند. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

بازی No Man’s Sky در سال ۲۰۱۶ با نقدهای منفی فراوان از طرف منتقدین و طرفداران مواجه شد، زیرا از نظر آنها بازی بسیار با آن چیزی که توسعه‌دهندگان وعده داده بودند فاصله داشت. اما پس از آن استودیو Hello Games به کار بر روی بازی ادامه داد و به‌صورت مستمر برای این بازی به‌روزرسانی و پشتیبانی پس از انتشار عرضه کرد، بنابراین هم‌اکنون این بازی بسیار بهتر از چیزی است که در زمان انتشار خود بود و در چندماه اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

به تازگی آقای Murray در جریان یک مصاحبه از تجریبات خود برای بهتر کردن بازی No Man’s Sky با انتشار پشتیبانی پس از انتشار می‌گوید و از الکترونیک آرتز و بتسدا نیز می‌خواهد آنها نیز به جای دادن وعده‌های پی‌درپی به بازیکنان که باز قادر به برآورده کردن آنها نخواهند بود، سکوت کنند و بر روی بهتر شدن بازی خود کار کنند. Murray می‌گوید:

سکوت بسیار سخت است. ما بیشتر از دو سال سکوت کردیم. من بارها نشستم و یک یادداشت تهیه کردم تا مردم را از روند و اتفاقات در جریان توسعه بازی و اهداف آینده‌مان برای بازی مطلع کنم. اما من می‌دیدم که ممکن است نتیجه نهایی آن چیزی نشود که ما می‌خواهیم.

No Man’s Sky یکی از بازی‌های بیشماری است که در چند وقت اخیر در هنگام انتشار خود طرفدارانش را ناامید کرده بود، از دیگر نمونه‌های بزرگ آن نیز Fallout 76، Sea of Thieves و Anthem هستند. بنابراین Murray به ناشران این بازی‌ها می‌گوید:

عمل بسیار رساتر از حرف است.

وی ادامه می‌دهد:

تعداد بسیار زیادی بازی منتشر شده اند که نتوانستند توقعات را برآورده سازند، بنابراین با موجی از انتقادات مواجه شدند. متاسفانه من می‌بینم که ناشران بزرگ مانند الکترونیک آرتز، مایکروسافت و بتسدا برای حل کردن این مشکل مدام صحبت می‌کنند و دوباره وعده وعید می‌دهند، که متاسفانه این روش کار نمی‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر