متقلبان در بازی Apex Legends رو در روی هم بازی می‌کنند

در ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ , 13:30:11
Respawn Entertainement, Respawn Entertainment, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

دوست دارید که از تقلب‌هایی مانند aimbot‌ استفاده کنید تا در بخش رنک بازی بتل رویال استودیو Respawn یعنی Apex Legends پیشرفت کنید؟ جه بد، زیرا حال سیستم بازی و مچ میکینگ که استودیو Respawn‌ ساخته است، شما را در هفتمین جهنم هکرها، یعنی بازی کردن با دیگر هکرها می‌اندازد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

در یک پست در ردیت، استودیو ریسپاون راجع به جزئیات حل و فصل کردن مشکل متقلبان صحبت کرد. همراه با توسعه‌ی یک سیستم بن خودکار برای حذف کامل متقلبان (مشابه چیزی که شرکت سازنده‌ی بازی PUBG‌ راجع بهش صحبت کرد)، ریسپاون در حال افزایش منابع و مقابله با تقلب‌های در حال توسعه‌ی جدید بوده است. یکی از جالب‌ترین روش‌های مقابله با متقلبان، انداختن آن‌ها در یک مسابقه در مقابل یک‌دیگر است.

از زمانی که بازی Apex Legends لانچ شده است، استودیو ریسپاون برای حذف متقلبان سختی‌های زیادی کشیده است. یکی از مشکلاتی که به علت رایگان بودن بازی و جدید بودن آن پیش آمده است. از یک سمت فروش تقلب‌ها تبدیل به صنعتی شده است. تا به حال ریسپاون تقریبا با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است و نزدیک به ۷۷۰ هزارتا حساب متقلب را قفل کرده است.

به نظر می‌رسد این استودیو برای ساخت یک آنتی چیت زحمت بسیاری می‌کشد و تا به این‌جای کار راجع به جزئیات آن صحبت کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که این استودیو موفق به حذف متقلبان از این بازی می‌شود یا خیر!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر