یوبیسافت: تعداد اپراتور‌های Rainbow Six Siege به ۱۰۰ عدد خواهیم رساند

در ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ , 18:00:36
Rainbow Six Siege, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One

به تازگی در مصاحبه‌ای با کارگردان Esports بازی Rainbow Six Siege، وی یو  اعلام کرده است که قصد دارد تا اپراتور‌های این عنوان را به ۱۰۰ عدد برسانند.در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مواردی که می‌تواند کاربران Rainbow Six Siege را مشتاق به تجربه‌ی مداوم کند، عرضه اپراتورهای متنوع و متعدد است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر عنوان Rainbow Six Siege، قصد دارد با ارائه اپراتورهای بیشتر، تجربه‌ی کاملی را در دسترس کاربران این بازی تاکتیکال تیراندازی اول شخص قرار دهد.

به‌تازگی وِی یو و چه چو، به‌ترتیب مدیر ارشد eSports شرکت یوبی سافت، در مصاحبه‌ خود در مورد اهمیت بالای eSports برای کاربران صحبت کرده و آن را یک امر اجتناب‌ناپذیر اعلام کرده‌اند. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند:

واقعا هدف ما این است که تجربه‌ای را ارائه دهیم که بسیار درگیر کننده و هیجان‌انگیز باشد و بتواند بازی را برای ۱۰ سال آینده هم جذاب و سرگرم کننده نگه دارد. تمامی این موارد برای سرویس دادن به بازی و جامعه کاربری و بازی‌بازان آن است.

در ادامه صحبت‌های وِی یو در مورد پشتیبانی ۱۰ ساله از بازی، او به این مورد اشاره کرده است که می‌خواهند برای ۱۰ سال آینده هم در کورس رقابت باقی بمانند؛ ازاین‌رو یوبیسافت قصد دارد در بازی جمعا ۱۰۰ اپراتور را در دسترس قرار دهد تا مطمئن شود که می‌تواند تجربیات کامل و متفاوتی را در این مدت ارائه دهد. با عرضه آپدیت Operation: Ember Rise، تعداد اپراتورهای رینبو سیکس سیج به رقم ۵۰ می‌رسد. ازاین‌رو یوبیسافت با ارائه ۵۰ اپراتور دیگر، می‌تواند به هدفی که درنظر گرفته است، برسد.

به‌روزرسانی Operation: Ember Rise امروز روی سرورهای آزمایشی Rainbow Six Siege  عرضه می‌شود و دو اپراتور به‌نام‌های گویو و امارو به بازی اضافه خواهند شد. همچنین در آینده‌ای نزدیک این بروزرسانی در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. هم‌اکنون شما می‌توانید عنوان Rainbow Six Siege را بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی خود تجربه کنید. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. هنوز که به صدتا نرسیده به نظرم دیگه شخصیتایه جدیدی که میدن کمی تکراری شدن.دیگه وای به حال این که بخوان صدتاش بکنن.

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر