اطلاعات و اسکرین شات های جدید از Resdident Evil 6

در ۱۳۹۱/۰۲/۲۱ , 12:56:24
Resident Evil 6

چندی شرکت کپکام اطلاعات و اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی Resident Evil 6 منتشر کرد. این تصاویر و اطلاعات به نمایش گذاشته شده انتظار طرفداران را تا حدی بالاتر می‌برد. این شما و این هم جزییات اقامتگاه محبوبمان..:

.

Resident Evil 6

.

  • در این شماره ویروس C به عنوان آخرین و نهایی‌ترین سلاح مرگ و زندگی با ساختاری جدید خواهد بود

.

  • این‌بار زامبی‌ها به خوبی از اسلحه‌ها استفاده می‌کنند و اگر به درستی خلع سلاح شوند می‌توان بر علیه‌شان به مبارزه رفت

.

  • زامبی‌ها هم‌اکنون می‌توانند بدوند، بپرند و بالا بروند

.

  • بازیکنان این توانایی را دارند که هم‌زمان راه بروند و شکلیک کنند. به سمت جایی برای کاورگیری بدوند، سنگر گرفته و به آن سوی دیگر درحالی که دیدکافی راهم ندارند تیراندازی نمایند

.

  • تمام قسمت‌های حالت “Mercenaries” از اولین روز قابل استفاده است و هیچ‌گونه DLC برای انجام آن درکار نخواهد بود

.

  • حالت “Mercenaries” پررنگ‌ترین و گسترده‌ترین قسمت بازی کپکام تا این لحظه می‌باشد

.

  • بخشی از بازی در طول زندگی شخصی کریس ردفلد و ماموریت‌اش در “لیان‌شانگ” کشور چین است. این اتفاقات حتی شخصیت کریس را مرموزتر و بدبین‌تر از پیش جلوه‌ می‌دهد

.

  • “آدا وانگ” به نوعی خود را مسئول حادثه‌ی غم‌انگیز اتفاق افتاده در چین می‌داند که موجب شده بعد از او کریس داد و بیداد کند و رفتار خشونت‌امیزی از خود نشان دهد

.

  • پسر آلبرت وسکر، جیک مولر (Jake Muller) نام دارد که هدفش مبارزه با مزدوران در اروپا به منظور به دست آوردن پول برای خودش و مادرش است

.

  • “جیک” نسبت به شیوع بیماری‌ای که توسط ویروس کنونی انتقال می‌یابد ایمن است و “شری برکین” با وی تماس می‌گیرد تا به او در راستای نجات دادن دنیا از این فاجعه‌ی اخیر کمک کند

.

  • در بازی “رزیدنت ایول ۶” سه قسمت جدا از هم با یک داستان واحد وجود دارد که شامل مراحلی با: “جیک و شری برکین” و “لیان کندی” و “کریس ردفلد” می‌شوند

.

  • اولین ماموریت لیان در دانشگاه خواهد بود. جایی که می‌خواهد تداعی کننده‌ی ژانر وحشت رزیدنت ایول اصلی باشد

.

حالا که با خواندن این اطلاعات عطش انتظارتان برای تجربه‌ی ششمین نسخه از سری بازی “رزیدنت ایول” تحمل مدت زمان باقی مانده تا انتشار را از شما دریغ کرده است پیشنهاد می‌کنم به سه اسکرین شات جدید آن مشاهده نمایید. در آخر هم بازی Resident Evil 6 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای سه پلتفرم PC و PS3 و X360 عرضه خواهد شد.

.

Resident Evil 6

.

Resident Evil 6

.

Resident Evil 6


148 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. فقط خدا کنه مثل راکون گند نزنند من با بازی کردن این ذاکون اززندگی نا امید شدم بعیدمیدونم اینم ازاون بهتر شه چون کپکام داره به همه عنوانهای قدیمیش گند میزنه وقتی سایلنت سیکس سازنده راکون سیتی گفته اینچوری بساز دیگه هیچ انتظاری ازاین بازی نمیره من که میگم کاپ کام به این بازی گند میزنه :cry:

    ۰۰
  2. “جیک و شری برکین” و “لیان کندی و هلنا ” و “کریس ردفلد و اون جوانک ”
    همشون یک عدد همکار دارند .
    اون بخش مزدوران هم واقعا اگر پررنگ تر بشه خیلی عالیتر میشه و امیدوارم با گرفتن یک ( A یا S یا SSS ) جوایزی متفاوت و ارزشمند بدهد .( ترجیحا سلاح های مختلف ) :-D تا در بازی اصلی استفاده شود .
    تنها نکته ای که نه در این بازی بلکه در بازی های دیگر منو آزار میدهد !!! قدرت و دقت بیشتر پیستول ها نسبت به ساب ماشین گان ها و اسلت رایفل ها هستش :-? واقعا نمی دونم چرا در این مورد اینقدر ضعیف عمل می کنند . خوب بجای زیاد کردن خشاب رایفل ها و ساب ماشین ها !!! قدرت و دقت واقعی رو بهشون بدهند و خشاب های واقعی تر اینطوری واقعا لذت بیشتری داره تا اسپری کردن دشمنان .
    نسخه رزیدنت اویل : زیرو را می توان بصورت همکاری دونفره بازی کرد !!! آه پسر خیلی هیجان و استرس داره این بازی و معماهای خوب . توی کل بازی وارد هر نقشه اصلی که بشی فکر نکنم با بیشتر از ۲۰ یا ۲۵ تا زامبی و غیره سر کار داشته باشی ولی استرس و هیجان خوبی رو به آدم القا میکنه + اینکه گلوله در این بازی نایاب هستش و باید از چاقو بصورت بهینه استفاده کنی + اینکه تنها ۶ جای خالی برای سلاح و آیتم ها داری و بسیار سخت هستش + صندوق همیشگی رزیدنت اویل هم وجود نداره تا آیتم ها رو در آن قرار دهید فقط می تواند در بین سالنها آیتمها رو رها کنید و دوباره بردارید !!! خیلی بازی سختی هستش .
    ( انجمن Martial Art’s )

    ۰۰
    1. مزدوران یک بخشی در کنار بازی اصلی هستش !!! بیشتر هم برای ارتقا خود گیمر درست شده و به نوعی لول آپ بشه البته توی نسخه سوم این بازی این بخش کاملا پررنگ و آموزشی مفید و ارتقای بود و باعث میشد گیمر به سطوح بالاتر صعود کنه یعنی بتونه در نبردها راحت تر فرار کنه جا خالی بده و بازی سریعتر تموم کنه تا یک S خوشگل بگیره . اما نسخه چهارم به یک Hand Cannon ختم شد و نسخه پنجم هم :-?
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰۰
    2. ولی کلا Mercenaries خیلی حال میده . مخصوصا ۲ نفره :-P
      ولی تو RE4 اگه همه ی مراحل Mercenaries رو با تمام شخصیت ها ۵ ستاره میرفتی ۱ تفنگه وحشتناک میداد :twisted:

      ۰۰
    3. :lol: :lol: آقا سعید الان این جمله رو گفتی فهمیدم کدوم اسلحه بود :lol:

      “آهای غریبه مگر می خواهی بروی فیل شکار کنی”

      ۰۰
    4. نسخه رزیدنت ایول زیرو که اصلا سخت نیست!
      فقط قسمت های معمایی و جاهایی که باید به طور جداگانه شخصیت ها رو برای حل معما استفاده کنی چالشی میشه و بعضی باس فایت ها سخت هستن. از اویل ۴ راحت تره که…!

      ۰۰
    5. خوب منم همون بخش حل معماهارو میگم دیگه !!! مخصوصا اون معمای ۶ تا حیوون :-? کمبود فضا برای آیتم ها بعد این ها جز سختی بازی محسوب نمیشه !!! :-?
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰۰
    6. متعادل رو به سخت !!! چونه نزن دیگه :-D بنظرم توی نسخه زیرو فرار کردن بهترین و راحت ترین گزینه بود . اون زالو ها که باید ۳ تا آتش زا نثارشون می کردی خیلی رو مخ بودن .
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰۰
    7. قبول متعادل رو به سخت ( ۲۰ در صد بهت off دادما! :mrgreen: ) تمام عناصر این بازی رو بذاریم کنار فقط همون زامبی های توی بازی، راه رفتنشون و صداهاشون برای یک فن رزیدنت ایول کافی بود…! :roll:

      ۰۰
    8. موافقم دوست خوبم .
      به جای اینکه سلاح های پر فشنگ و رگباری بدن . همون معمولی ها رو با دقت و تخریب واقعی قرار بدن تا بشه با تیر کم هم براحتی پیش رفت و یا حتی مهارت های استفاده از چاقوی بیشتر در بازی !!! اینطوری گیمر بیشتر رقبت پیدا میکنه با چاقو بکشه تا اسلحه !!

      ۰۰
    1. البته شاهین جان اشتباه رفتی فکر کنم !!! باید وارد آدرس No Hope Left میشدی تا تصویرهارو ببینی !!! :-D
      چون خودم دیشب همین اشتباه رو کردم بعد دیدم آدرس اینجا رو داده اگر تونستی برو نمی دونم این No Hope Left چرا تصاویر واقعی به نمایش می گذارد .
      ( انجمن Martial art’s )

      ۰۰
    2. اول از همه باید از اقای حکیمی تشکر فراوان بکنم
      من همون کاربر با نام ps3 ith xbox هستم که اقای وسکر تو اون بحث کرایسیس کم اوردند و اکانت من رو بدون اجازه مدیر سایت حذف کردن و در این مورد با اخطار شدید اقای حکیمی روبرو خواهد شد اقای وسکر و اکانت من هم برخواهد گشت
      فقط میخاستم بگم حیفه اسمه وسکر اگه وسکر اصلی نه تقلبیش میدونست که شما اسمتو وسکر گذاشتی همین امشب یا خودشو کاملا انسان میکرد یا کلا میشد زامبی اقای زعفرانی

      ۰۰
  3. همه چیز از FEAR 3 شروع شد …
    اگه اون لع.نتی با اکشن کردن بازی ترسناکش گند نمیزد به بازی و حس ترس رو با کاورگیری و اکشن بیشتر از بین نمیبرد الان همه سازند های بازی های ترسناک دیگه این ایده احمقانه رو دنبال نمیکردند که تو بازی کاور گیری و اکشن بیشتر بزارن !!
    حالا برای کارشون هم چقدر زیبا بهونه میارن مثلا در همین نسخه ای که از رزیدنت اویل میاد دست زامبی سلاح دادن که خوبم بلدند چطور ازش استفاده کنند و یا در نسخه فضای مرده ۳ هم کاورگیری گذاشتند و دشمنای انسانی و حتی جانوری با سلاح بوجود اوردند !!!
    ——————
    آخ امان از دست اینا !!!!!!!!! :arrow: :!:

    ۰۰
    1. گیم هم پولی شده انتظار بیشتری نمی شه داشت ea راکستار فالان فلان وارد میدان می شن باید کونامی سگا کپکوم بوق بزنن چون اون خرجی که شرکتای امریکایی می کنن واسه یه بازی شون شرکتای ژاپنی نمی کنن

      ۰۰
    2. وقتی ذائقه گیمران از تعداد کم گلوله به سمت اسپری کردن میرود نتیجه این میشود که ترس هم از بین میرود . مقصر هم دو چیز هست یک پول درآوردن که هدف نهایی تمام شرکت هاست در هر زمینه ای دو بازی مدرن وارفار :-x
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰۰
    3. دقیقا دوست خوبم .
      همه چیز در آخر به همین هدف پول و درآمد بیشتر میرسد !!!
      کجایی آن دنیایی که سازندگان فقط برای هنر بازیسازی و عشقش بازی میساختن و چه بازی هایی هم میشد !!! عالی و عالی تر از عالی !!!
      جنگهای نوین رو هم خوب اومدی . ایول :wink:

      ۰۰
    4. شما کافی به بازی کانتر نگاهی بی اندازید !!! گلوله کم و هیجان بسیار بالای بازی و بجای اسپری کردن باید از روش ۳ تیر زدن نهایتش با هر بار کشیدن ماشه استفاده می کردید ولی الان باید دست رو ماشه دائما خشاب عوض کنید و همینطور به اسپری کردن ادامه دهید بدون لذت بردن از تیراندازی .
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰۰
    5. آره .
      اون قدیم ها و بازی های قدیم (یا اونایی که هنوز یکم به اون اصول پایبندن) هیجان درشون موج میزد . اما الان مخصوصا در باره همین بازی های ترسناک سازنده ها بخاطر اینکه طرفداران شوتر و مثلا بازی هایی مثل کالاف رو هم جذب بازی کنند (برای درآمد بیشتر) بازی رو به شوتر مطلق تبدیل میکنند و به قول شما دوست خوبم از چند تیر محدود به رگباری از گلوله میرساننش . نتیجه این میشه که بازی ترسناکی مثل FEAR میشه مادرن وارفر با مد ترس !!!!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر