استودیوی Age of Empires کار ساخت بازی‌های این مجموعه را برعهده ندارد

در ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ , 00:33:37
پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

در جریان مراسم E3 2019 که پیشتر برگذار شد، مایکروسافت اعلام کرد که این کمپانی به تازگی استدیو‌ جدیدی مختص توسعه عناوین محبوب Age of Empires تاسیس کرده است. در ادامه با دنیای‌ بازی همراه باشید.

این‌طور به نظر می‌رسد که استدیو تازه تاسیس این شرکت، به طور مستقیم تولید بازی انجام نمی‌دهد و برروی پروژه‌های عناوین Age of Empires که توسط استدیو‌های دیگر در حال انجام است، نظارت می‌کند.

این استدیو که پیش‌تر درمورد آن صحبت شد، توسط سازنده‌های کهنه‌کار و حرفه‌ای مایکروسافت تاسیس شده و مدیریت سابق استدیو بازی‌سازی Xbox یعنی Shannon Loftis، مسوولیت مستقیم نظارت بر این عنوان بزرگ یعنی Age of Empires را عهده‌دار است. او بایستی مطمئن شود که این بازی برروی مسیر حقیقی و راستین خود حرکت می‌کند.

مدیر بخش خلاقیت مایکروسافت، Adam Isgreen در مصاحبه‌اش با PCGamesInsider گفت:

ما یک تیم داخلی جهت انجام این وظایف داریم، اما این‌بار یک بخش مخصوص انجام امور نظارت برروی اعضای فوق‌العاده شرکت ما که کار برروی پروژه فراموش شده Age of Empires را بر عهده دارند، تدارک دیده‌ایم. آن‌ها مشغول کار برروی عنوان به خصوص Age of Empires Definitive Edition هستند. در حالی که یک گروه دیگر نیز در استرالیا یعنی Tantalus Media، در حال کار برروی پروژه Age of Empires III هستند.

او در ادامه توضیح داد:

وظیفه ما در مایکروسافت این‌ است که با حمایت از این توسعه‌دهندگان بزرگ و ایجاد این تیم قدرتمند نظارتی، به تولید هرچه دقیق‌تر محصولات Age بپردازیم. ما باید بتوانیم تا به مخاطبان‌مان، پیام این عناوین و همچنین تجربه قوی و دلنشین آن را انتقال دهیم. این عناوین مناسب تمام سنین هستند و در حین تجربه‌ آن، بخواهید یا خیر، در مورد تاریخ، اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد. این گونه بازی‌ها، ساخته شده‌اند تا برای تمام قشر‌های مختلف جامعه، بتوانند در سراسر دنیا و برای جمعیت زیادی از مخاطبین در دسترس باشند. ما بازی‌کننده‌های فوق‌العاده‌ای از سراسر دنیا داریم که مشغول تجربه کردن عناوین بازی Age of Empires هستند. هدف ما این است که مطمئن شویم همه فرهنگ‌ها را در بر گرفته‌ایم و نه فقط عده‌ای خاص.

مایکروسافت خبر بازسازی عناوین Age of Empires II و III را پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ داده بود. هفته گذشته در Gamescom با سورپرایزی دلنشین، این کمپانی خبر از عرضه Age of Empires: Definitive Edition برروی PC و همچنین Xbox Game Pass در تاریخ ۲۳ آبان ماه سال جاری داد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر