احتمالا بازی Assassin’s Creed 4 با دو بخش Black Flag و Rogue به Nintendo Switch بپیوندد

در ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ , 01:22:45
شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

یکی دیگر از خبرهای مربوط به Nintendo منتشر شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اخیرا Assassin’s Creed 3 ورژن بازسازی شده را بر روی کنسول‌های سوییچ ارائه کرد «که شامل Assassin’s Creed 3: Liberation نیز می‌شود»، اما به نظر می‌رسد Ubisoft هنوز امتیاز کامل نسخه بازسازی شده برای سوییچ را به این بازی اختصاص نداده است. تغییر و تحولات جدید حاکی از آن است که نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed برای کنسول‌های Nintendo روانه بازار میشود که این خبر برای طرفداران سوییچ بسیار خوشحال کننده است.

اخیرا در خرده فروشی باشگاه کنسول‌های یونان لیستی از دو بخش بازسازی شده بازی  Assassin’s Creed 4 با نام‌های : Black   Flag  و Rogue برای سوییچ عرضه شده است. به نظر می‌رسد که این لیست از آن زمان حذف شده است. این لیست نشان می‌دهد که همانند Assassin’s Creed 3  و Liberation در سال جاری، احتمالاً این دو بخش یک بسته واحد خواهند بود که شامل هر دو بازی می‌شود. جالب‌تر از همه این که Niko Partners یعنی آنالیزور سابق Daniel Ahmad «که توسط ZhugeEX از ResetEra بر کنار شد» نیز این خبر را تایید کرده است.

خبرهای طوفانی زیادی در مورد Nintendo درز پیدا کرده است. به تازگی خبر پیوستن احتمالی Overwatch به سوییچ منتشر شده است. در حالیکه نشت های اخیر نیز حاکی از آن است که Terry Bogard از SNK که شخصیت اصلی در Fatal Fury است، چهارمین شخصیت Super Smash Bros می‌باشد که آخرین شخصیت این DLC است. حال باید دید که آیا شرکت فرانسوی یوبی‌سافت بازی محبوب خود را که شامل Black Flag و Rogue است برای کنسول هیبریدی شرکت نینتندو  عرضه می‌کند یا خیر؟

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر