بازی Cyberpunk 2077 تقریبا همیشه اول شخص خواهد بود

در ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ , 21:01:29
بازی Cyberpunk 2077

سازنده بازی Cyberpunk 2077 یعنی Cd Project Red تعهد زیادی به اول شخص بودن بازی دارد. تقریبا همه قسمت‌های بازی از جمله میان پرده‌ها نیز به صورت اول شخص خواهد بود. این یک تغییر بسیار چشمگیر برای استودیو بعد از سری ویچر (Witcher) است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

سازندگان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) در جریان E3 2018 اهمیت اول شخص بودن بازی را توضیح دادند، که باعث برخی واکنشات اولیه شده بود. مارسین ماموت (Marcin Momot) رییس روابط عمومی Cd Project Red، اخیرا بار دیگر به انتخاب استودیو تاکید کرد. او همچنین در توییتی گفت: در Cyberpunk 2077 برای ما دستیابی به عمق کامل در بازی (با دید اول شخص) بسیار اهمیت دارد. تصمیمی که تیم  برای ساخت بازی به صورت کاملا اول شخص گرفته، باعث بهبود گیم‌پلی و چشم انداز‌های روایت داستان بازی می‌شود. او همچنین افزون که بازیکنان همچنان می‌توانند شخصیت ساخته شده توسط خود را در صفحه Inventory، زمان رانندگی، در اینه و به صورت محدود در برخی میان پرده‌ها مشاهده کنند.

کمی قبل در فروم رسمی بازی Cyberpunk 2077، کاربری با طراح ارشد مراحل بازی مایلز توست (Miles Tost) مصاحبه‌ای کرد. او برخی نکات در مورد طراحی مراحل بازی عنوان کرد و به برسی تفاوت ها بین طراحی برای یک بازی اول شخص و یک بازی سوم شخص مانند ویچر ۳ (The Witcher 3) پرداخت. در گذشته گرالت همیشه اول وارد خانه می‌شد و دوربین پشت سر او بود. به همین دلیل طراح همیشه کمی فضایی اضافه در ورودی خانه ها قرار می‌داد تا از برخورد گرالت با اشیا جلوگیری شود.

در Cyberpunk 2077 به دلیل اول شخص بودن بازی نیازی به نگرانی از این بابت وجود ندارد و به طراح اجازه می‌دهد تا محیط های دقیق تری را طراحی کند. این نکته شاید چیزی نیست که شما به ان توجه کنید، اما چنین جزئیاتی در مورد یکی از جنبه‌هایی که کمتر به ان توجه می‌شود جالب است.او همچنین اضافه کرد، که در ویچر ۳ چگونه این فضای اضافه به راحت شدن گسترش مکان‌های مورد نظر او کمک می‌کرد. در Cyberpunk 2077 چنین چیزی به دلیل نوع طراحی شهر ممکن نیست، ولی این محدودیت او را مجبور به خلاقیت بیشتر در گنجاندن جزئیات زیاد در یک فضای افقی محدود می‌کرد.

با این وجود توست می‌گوید که تحرک زیاد شخصیت اصلی بازی، دست طراح مراحل را برای کار با گسترش بیشتر و ارائه راه‌های مخفی و متناوب باز می‌گذارد. در نتیجه V، شخصیت اصلی بازی با Double Jump و Charged Jump می تواند به این راه‌ها دسترسی داشته باشد. او همچنین اشاره کرد که V، می‌تواند با پرش روی سطح خارجی ساختمان‌های بلند به بلندی‌های سرگیجه اور دسترسی پیدا کند.

استودیو Cd Project Red اخیرا ۱۵ دقیقه دیگر از گیم‌پلی بازی را با تمرکز روی مبازات، شخصی سازی، استایل های مختلف بازی و منطقه  Pacificaدر نایت سیتی را به نمایش گذاشت. بازی Cyberpunk 2077 در ۲۸ فروردین سال اینده برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه می‌شود. این بازی همچنین برای عرضه در سال ۲۰۲۰ میلادی برای Google Stadia برنامه ریزی شده است.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر