توضیحات کوجیما در مورد حضور کیانو ریوز در بازی Death Stranding

در ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ , 12:30:31
کیانو ریوز

در حال حاضر دو چیز بسیار روشن است. کیانو ریوز در اتش است و ما همه نفس گیریم. همچنین این موضوع که با نزدیک شدن به عرضه Death Strnding، کوجیما به صورت ادامه دار از همکاری‌های جدید با ستارگان هالیوود خبر می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

به تازگی کوجیما عکسی را با کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک در ورودی درخشان استودیو Kojima Productions منتشر کرده است. حال این سوال پیش می‌اید که ایا او توسط دستگاه عجیب و شناخته شده کوجیما اسکن شده و در بازی حظور دارد؟ همه ما می‌دانیم که کیانو ریوز در Cyberpunk 2077 که سال اینده عرضه می‌شود حظور دارد. چند ماه قبل کوجیما اعلام کرد که او در بازی حظور ندارد. اما با توجه به بازدید اخیر او از استودیو، ایا تغییری ایجاد شده؟ کوجیما در مصاحبه‌ای در TGS با Gamespot به این سوالات پاس داده است.

کوجیما می‌گوید اگرچه او امکان کار با کیانو را در این پروژه نداشت. اما او به فکر انتخاب ریوز برای نقشی بود که در اصل برای مدس میکلسن طراحی شده، بود. اگر‌چه کوجیما قبلا به این نکته اشاره کرده بود. ولی به تازگی اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است.

کوجیما می‌گوید: کیانو آدم خیلی خوبی است. دوست نزدیک من نیکولاس رفن، به من مدس را معرفی کرد و من به او پیشنهاد حضور در بازی را دادم. من به دانمارک رفتم و دوباره قبل از پیشنهاد به مدس، با نیکولاس صحبت کردم. به او گفتم که من چند باری با مدس صحبت کردم. اما نیکولاس، من واقعا می‌خواهم بدانم که مدس همان کسی است که باید با او کار کنم. نیکولاس گفت که او عالی است، اما بهترین شخص کیانو است. در ان زمان او مشغول بازی در Neon Demon بود. پس نیکولاس در تلاش بود تا مرا متقاعد کند تا از کیانو به جای مدس استفاده کنم.

او در ادامه مصاحبه گفت: من حتی از افراد دیگر نیز در این مورد پرسیدم. ما در حال شام خوردن بودیم و من به سرآشپز این موضوع را گفتم. حتی او نیز گفت که کیانو برای ایفای نقش بهتر است. با این وجود من مدس را خیلی دوست داشتم و شخصیتی که خلق کردم برای او بود. پس من بسیار خوش حالم که در آخر این پیشنهاد را به او دادم.

با توجه به نمایش ‌های کوتاهی که کوجیما از مدس در Death Stranding نشان داده است. نگاه‌های تهدید آمیز و رفتار ارام او، با اتمسفر بازی بسیار هماهنگ است. حال این سوال بی جواب، برای همه پیش می‌اید که کیانو در این نقش چگونه ظاهر می‌شد. بسیار روشن است که کوجیما به این زودی از همکاری با کیانو منصرف نمی‌شود.

کوجیما در این باره می‌گوید: پیش از این نیز گفتم که، کیانو آدم خیلی خوبی است. در اینده همکاری ما بسیار عالی خواهد بود. پس احتمال دارد که دفعه بعدی در یک بازی، فیلم یا سریال تلوزیونی با یکدیگر کار کنیم. اما می‌خواهم بگویم که مدس واقعا فوق العاده است. وقتی کیانو را دیدم، واقعا متعجب شدم که او چقدر مرد خوب و با ادبی است. اختلاف سنی من و او یک سال بیشتر نیست و من فکر می‌کنم ما در خیلی چیز ها اشتراک داریم. در آینده من برای پیشنهاد چیزی به کیان وعلاقه زیادی دارم.

بازی Death Stranding در ۱۷ام ابان ماه امسال برای پلی استیشن ۴ به صورت انحصاری عرضه می‌شود. نظر شما در مورد نمایش‌های بازی چیست؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر