راک استار لانچر را نصب کنید و یک بازی جایزه بگیرید

در ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ , 17:00:52
Rockstar Games Launcher

به تازگی راک استار لانچر جدید خود را تحت نام Rockstar Games Launcher راه اندازی کرده است. شما می‌توانید با نصب این لانچر یک نسخه رایگان از بازی خاطره انگیز GTA: San Andreas دریافت کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

راک استار به بازار لانچر های رایانه های شخصی وارد شده است. این لانچر تازه عرضه شده، دقیقا همان چیزی است که از یک برنامه این چنینی انتظار دارید. کتابخانه‌ای که عناوین خریداری شده توسط شما را نشان می‌دهد و چند عنوان از بازی های راک استار چیز‌هایی است که در انتظار شما هستند.

کتابخانه لانر از عناوینی که شما به صورت دیجیتالی یا فیزیکی خریداری کرده‌اید تشکیل شده است. همچنین قابلیت اسکن را نیز شامل می‌شود تا به راحتی عناوین راک استار را در سیستم شما شناسایی کند. تمام بازی های اسکن شده به کتابخانه شما منتقل می‌شود.

این فروشگاه در حال حاظر شامل بازی‌های کمی است. بازی های Grand Theft Auto V، Bully: Scholarship Edition، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto III، L.A. Noire و نسخه سوم Max Payne در دسترس شما برای خرید هستند. همچنین برای مدت محدودی شما با نصب این لانچر یک نسخه رایگان از GTA San Andreas را دریافت می‌کنید.

همچنین Rockstar Games Launcher از ذخیره ابری در برخی بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر بعد از اسکن بازی فایل مورد نظر پیدا شود، کتابخانه شما بروزرسانی شده و این فایل ها به بازی اعمال می‌شوند.

در انتها باید گفت که لانچر راک استار بسیار ساده و سرراست است. شما نباید به این زودی‌ها انتظار ویژگی های انقلابی و جدیدی داشته باشید. به سادگی می‌توان پیش بینی کرد که GTA V پرفروش ‌ترین بازی این لانچر خواهد شد. این بازی دقیقا ۶ سال پیش برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد. همچنین این بازی همچنان جز پرفروش ترین بازی‌های ماه است. ماه گذشته نیز این بازی از لحاظ فروش دومین بازی پرفروش پلترفم PS4 بود. نظر شما چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر