شایعه: پلی استیشن ۵ پرو در راه است

در ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ , 10:22:47
پلی استیشن 5

با توجه به گزارشات جدید، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی دو مدل از کنسول پلی استیشن ۵ را در برنامه دارد. اولین مدل پلی استیشن ۵ و مدل دوم که پلی استیشن ۵ پرو نام دارند. به علاوه در ادامه این گزارش مدعی می‌شود که هر دو مدل در یک زمان به بازار عرضه می‌شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
در حال حاضر سونی زمان عرضه کنسول نسل بعد خود را اعلام نکرده است. اما به احتمال زیاد همزمان با کنسول نسل بعد مایکروسافت که با نام Project Scarlett شناخته می‌شود، در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی عرضه شود. حال گیمر‌های پلی استیشن دو حق انتخاب دارند. ایا انها مدل پایه پلی استیشن ۵ را خریداری می‌کنند یا با پرداخت هزینه بیشتر نسخه قوی تر یعنی پلی استیشن پرو را انتخاب می‌کنند؟
این گزارش توسط یک خبرنگار ژاپنی با نام Zenji Nishikawa منتشر شده است. او ادعا می‌کند که سونی از علاقه بازیکنان به داشتن مدل قوی تر در ابتدای نسل با خبر است. پس بجای منتظر گذاشتن گیمر‌ها تا میانه نسل، در همان ابتدا کنسول قوی‌تری برای انان در نظر گرفته است.
در حال حاظر، با توجه به شایعات باید مانند همیشه منتظر تایید رسمی بود و زیاد روی ان حساب باز نکرد. اما توجه به سابقه این خبرنگار و درست بودن برخی ادعا های او نمی‌توان بی تفاوت بود. در گذشته قبل از معرفی نسخه Lite کنسول نینتندو سویچ، به چنین موضوعی اشاره کرده بود.
اما با توجه به بخشی از طرفداران hardcore پلی استیشن، چرا سونی باید کاری کند که انها یک بار در ابتدا و باری دیگر در میانه نسل کنسول جدیدی خریداری کنند؟ دادن این حق انتخاب به بازیکنان برای خرید اول نسل می‌تواند تفاوت زیادی داشته باشد. همچنین این امکان که علاوه بر دو مدل اولیه، در میانه نسل نیز کنسولی دیگر با نامی مانند PS5 Pro Plus نیز وجود دارد. نظر شما در مورد نسل آینده چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر