بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تقریبا به پایان راه ساخت رسیده است

در ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ , 20:19:11
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

استودیو Respawn Entertainment که وظیفه ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را دارد. اعلام کرد که کار ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کمتر از دو ماه تا عرضه فاصله دارد. به نظر برخی نمایش‌های بازی تا به اینجا سرد و بی زرق و برق بوده است. اما بسیاری نیز با قاطعیت برای انتظار بازی لحظه شماری می‌کنند. نه فقط به این دلیل که این یک عنوان از سری جنگ ستارگان است. بلکه کار ساخت بازی به عهده استودیو Respawn Entertainmentاست.

به نظر می‌رسد که کار ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده و بازی تقریبا گلد شده است. چند هفته پیش یکی از اعضای تیم سازنده بازی اعلام کرد که کار ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده است. اما به نظر می‌رسد که حال بازی بسیار نزدیک تر به پایان است.

Blair Brown  تهیه کننده بازی در استودیو Respawn Entertainment نیز چندی پیش در توییتر این موضوع را تایید کرد. او گفت که تیم توسعه بازی در حال رسیدن به پایان کار ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. با توجه به این نکات باید بزودی منتظر اعلام خبر گلد شدن بازی باشیم. خوشبختانه بزودی تریلر یا حتی گیم‌پلی جدیدی از بازی را نیز شاهد خواهیم بود.

آخرین بازی از جنگ ستارگان Star Wars Battlefront 2 بود. ناشر بازی کمپانی EA بود. به دلیل سیاست‌های اشتباه و قرار دادن لوت باکس‌های فراوان در بازی امار فروش بازی اصلا راضی کننده نبود. اما EA با اپدیت‌های ماهیانه و پشتیبانی خوب از بازی وضعیت بازی را دگرگون کرد. همچنین سیستم لوت باکس‌های بازی را نیز با تغییراتی همراه ساخت.

این بازی که تنها شامل بخش داستانی می‌شود و بخش انلاینی ندارد. قرار است بازی برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی در روز ۲۴ ابان ماه عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر