هیلو ۵ همچنان پرفروش‌ترین بازی Xbox One است

در ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ , 11:01:37
هیلو 5 همچنان پرفروش‌ترین بازی Xbox One است

هیلو ۵ همچنان پرفروش‌ترین بازی Xbox One  است. بعد از گذشته ۴ سال از عرضه بازی، هیلو ۵ همچنان پادشاه PC و Xbox one است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بعد از معرفی پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول PS4 توسط گروه NPD، انها اخیرا پر فروش‌ترین بازی‌های کنسول Xbox One را نیز معرفی کردند. آخرین بازی ۳۴۳ Industries یعنی Halo 5، به عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول اکس باکس وان معرفی شده است. البته آنچنان جای تعجب ندارد. فرنچایز هیلو همیشه موفق ترین و برجسته‌ترین انحصاری کنسول اکس باکس بوده است. در واقع دومین بازی این لیست نیز Halo: The Master Chief Collection است. در نتیجه می‌توان گفت که دارندگان کنسول اکس باکس همچنان هیلو بازی می‌کنند.

ادامه لیست نیز شامل ۴ نسخه از سری بازی‌های فورزا است. در ادامه نیز بازی‌های Gear Of War 4، Sea of Thieves و State of Decay 2 قرار دارند. همچنین گروه NPD اعلام کرده که این لیست شامل فروش بازی‌ها در پلتفرم PC نیز می‌شود. زیرا انحصاری‌های اکس باکس شامل عناوین Play Anywhere می‌شوند.

نکته قابل توجه در مورد این لیست، قرار گرفتن بازی‌هایی که در اوایل نسل عرضه شده، بالاتر از بازی‌های اخیر اکس باکس است. این به این معنی است که سرویس Xbox Game Pass، باعث شده بازیکنان به جای خرید بازی‌های مایکروسافت از این سرویس استفاده کنند.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازی Halo 5، در جدول کلی فروش بازی‌های اکس باکس قرار ندارد. پادشاه این لیست همان گونه که انتظار می‌رود بازی GTA V است. این موضوع با قرار نداشتن انحصاری‌های دیگر در بالای لیست ادامه دارد. این موضوع در لیست PS4 نیز ادامه دارد. بازی‌های God of War و Marvel’s Spider-Man تنها عناوین انحصاری سونی هستند که در ۱۰ عنوان اول قرار دارند.

حال با عرضه Gears 5 باید تا آخر نسل منتظر بود و دید که چه تغییری در جدول ایجاد می‌شود. نظر شما در مورد پرفروش ترین بازی های اکس باکس وان چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر