احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی های مافیا وجود دارد

در ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ , 11:51:01
احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی های مافیا وجود دارد

احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی های مافیا وجود دارد. به نظر می‌رسد که Take-Two علاقه زیادی به بازگرداندن عناوین جنایی دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

ماه گشته ناشر علائم تجاری یک سه گانه را ثبت کرد. همه این‌ها نیز از سری بازی‌های مافیا بودند. به همنی دلیل احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی نیز افزایش یافته است. لوگو دو عنوان از این عناوین، مربوط به نسخه اول و دوم بازی مافیا است. این دو بازی به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۱ عرضه شدند. اما در ۲ اگوست Take-Two یک نام تجاری دیگر نیز ثبت کرد.

این علائم باید هر ده سال، دوباره ثبت شوند. با توجه به این موضوع باید انتظار چیز دیگری نیز داشته باشیم. سومین نام نیز به بازی مافیا ارتباط دارد. هرچند که این عنوان از لوگوی بازی‌های قبلی استفاده نکرده است. در ابتدا به نظر می‌رسید که با یک دنباله بدون شماره طرف باشیم. اما خلاف چنین موضوعی ثابت شد. با توجه به لوگو باید انتظار عنوان بازسازی شده باشیم. اما سومین نسخه از این سه گانه، کمتر شباهتی به یک بازی ریمستر دارد.

بازی مافیا ۳ به صورت خلاصه این سری را به سمت جالبی هدایت کرد. اما شامل ماموریت‌های تکراری و دنیای خسته کننده‌ای بود ، که باعث یک تجربه متوسط می‌شد. اما این سری همچنان طرفداران خود را دارد. همین باعث می شود که احتمال بازسازی نسخه اول بازی زیاد باشد.

اولین نسخه از بازی مافیا در سال ۲۰۰۲ عرضه شد. در ان دوره بازی‌های جهان باز هنوز به بلوغ نرسیده بودند. اما امروزه بازی‌های این سبک شامل جزئیات بسیار زیادی هستند. عرضه دوباره بازی در چنین زمانی می‌تواند جالب باشد. البته به جز صبر کردن پشت چراغ قرمز برای عبور از خیابان، که از حوصله همه خارج است.

نظر شما در مورد ریمستر بازی های مافیا چیست؟ ایا می‌تواند موفق باشد؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. مافیا ۱ تنها بازی هست که مثل یک فیلم سینمایی و همزادپندارانه با داستان قوی خودش مخاطب رو درگیر میکنه. این عالیه

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر