با بازی‌های رایگان اکس باکس لایو گلد در اکتبر اشنا شوید

در ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ , 21:05:02
با بازی‌های رایگان اکس باکس لایو در اکتبر اشنا شوید

با بازی‌های رایگان اکس باکس لایو گلد در اکتبر اشنا شوید. همان طور که می‌دانید اکس باکس هر ماه چند بازی رایگان به دارندگان سرویس گلد می‌دهد. شما با اضافه کردن این بازی‌ها می‌توانید برای همیشه انها را نگه دارید. حال مایکروسافت بازی‌های رایگان این ماه این سرویس را معرفی کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کاربران سرویس گلد مایکروسافت می‌توانند این ماه دو بازی Tembo the Badass Elephant و Friday the 13 را به رایگان دریافت کنند. این دو بازی برای کاربران این سرویس در کنسول اکس باکس وان است.  بازی‌های Disney’s Bolt  و Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge نیز برای کاربران اکس باکس ۳۶۰ است. اما کسانی که کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را در اختیار دارند، به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل قبل این کنسول می‌توانند این بازی‌ها را دریافت کنند.

بازی Disney’s Bolt  از روز ۹ تا ۲۴ مهر در دسترس بازیکنان برای دریافت است. این بازی یک اثر سوم شخص است که در ژانر اکشن ماجراجویی دسته بندی می‌شود. اما در ۲۵ مهر مهم‌ترین بازی این ماه از راه می‌رسد. در بازی Friday the 13th یکی از بازیکنان در نقش جیسون قرار دارد و سعی دارد بقیه را که در حال فرار هستند، به بد‌ترین شکل ممکن به قتل برساند.

اما در ادامه به بازی‌ Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge می‌رسیم. این عنوان برای کنسول‌های پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ در ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد. این بازی توسط Team Ninja و در ژانر اکشن، هک اند اسلش دسته بندی می‌شود. همچنین بازی از حالت Co-Op انلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی‌های Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge و Tembo the Badass Elephant نیز به مدت یک ماه اماده دریافت رایگان هستند. شما می‌توانید از ۹ مهر تا ۹ ابان این دو بازی را دریافت کنید. نظر شما در مورد بازی‌های رایگان اکس باکس لایو گلد در این ماه چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر