منتظر نسخه بعدی بازی Horizon: Zero Down باشید

در ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ , 21:56:28
منتظر نسخه بعد بازی Horizon: Zero Down باشید

منتظر نسخه بعد بازی Horizon: Zero Down باشید. برخی شاعیات حاکی از ان است که استودیو سازنده بازی یعنی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) مشغول کار روی نسخه بعدی بازی است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Horizon: Zero Down یکی از عناوین خاص و محبوب پلی استیشن است. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه شد. چیزی که این بازی را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کرد، جهان باز بودن نیست؛ بلکه ترکیب عصر حجر و تمدن قدیمی با ربات‌هایی از اینده بود. حتی کپکام (Capcom) نیز تحت تاثیر بازی قرار گرفت و دو رویداد مشترک با حظور Aloy در بازی محبوب خود یعنی Monster Hunter World برگزار کرد. حال به نظر می‌رسد که سازنده بازی یعنی گوریلا گیمز به دنبال استخدام افرادی برای کار روی ادامه این بازی است.

در حال حاظر این استودیو به دنبال ۱۶ نفر برای کار روی بازی است. شاید این موضوع چیز مهمی نباشد، اما جزئیات بیشتر ما را به نسخه دوم بازی می‌رساند. طبق این اگهی استودیو به دنبال یک عضو ارشد برای تیم طراحی پوشش گیاهی است. همچنین به دنبال شخصی برای طراحی انیمیشن‌های اصلی برای یک جهان زنده است. این نکات به سادگی به ساخت یک بازی جهان باز با پوشش گیاهی فراوان اشاره دارد.

البته با توجه به موفقیت نسخه اول بازی، نباید از ساخت ادامه برای ان توسط گوریلا تعجب کرد. بازی موفق به کسب امتیاز ۸۹ شد. همچنین در چند بخش از جمله بهترین بازی سال در مراسم Game Awards نامزد دریافت جایزه شده بود. اما در نهایت این جایزه به The Legend of Zelda: Breath of the Wild رسید. اما باید منتظر شنیدن اخبار رسمی در رابطه با بازی و حتی جزئیات بیشتری از ان باشیم. عرضه نسل بعدی بسیار نزدیک است و باید منتظر شنیدن زمزمه‌های زیادی باشیم. برای با خبر شدن از اخبار بازی در ادامه با ما همراه باشید


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر