مایک ایبارا از اکس باکس جدا شد

در ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ , 10:00:19
مایک ایبارا از اکس باکس جدا شد

مایک ایبارا از اکس باکس جدا شد. مایک ایبارا معاون رییس اکس باکس، بعد از ۲۰ سال از این برند خداحافظی کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بعد از ۲۰ سال کار در اکس باکس، آقای ایبارا به جای دیگری می‌رود. اون این موضوع را در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد. ایبارا گفت: حال زمان ماجراجویی بعدی برای من است. او از همه کسانی که در مایکروسافت با او همکاری کرند اینگونه تشکر کرد: من از همه در تیم اکس باکس تشکر می‌کنم. به کار‌هایی که انجام دادیم افتخار می‌کنم و ارزوی بهترین‌ها را برای شما دارم.

توییت او به این شرح است: بعد از ۲۰ سال در مایکروسافت، حال زمان ماجراجویی بعدی من است. دوران خوبی را گذراندیم و اینده روشن است. من از همه در تیم اکس باکس تشکر می‌کنم. به کار‌هایی که انجام دادیم افتخار می‌کنم و ارزوی بهترین‌ها را برای شما دارم. من برای اتفاقات اینده بسیار هیجان زده هستم. از همه مهم‌تر می‌خواهم از تمام همکاران گیمر‌ خود و طرفداران فوق العاده برای تمام کمک‌ها تشکر کنم. به بازی کردن ادامه دهید. امیدوارم بزودی شما را انلاین ببینم.

ایبارا دومین شخص برجسته در تیم مدیریتی تولید کنندگان کنسول است که در این چند هفته از کار خداخافظی کرد. در هفته گذشته شان لیدن نیز از پلی استیشن کنار رفت. نام‌های این دو نفر به لیست افراد رده بالایی که قبل از عرضه PS5 و Xbox Scarlet در ۲۰۲۰ از دو کمپانی بزرگ خارج شدند اضافه شد. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر