دراکمن از الهامات داستان بازی The Last Of Us Part 2 می‌گوید

در ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ , 13:00:44
دراکمن از الهامات داستان بازی The Last Of Us Part 2 می‌گوید

دراکمن از الهامات داستان بازی The Last Of Us Part 2 می‌گوید. در طی یک مصاحبه اخیرا نیل دراکمن در مورد داستان بازی The Last Of Us Part 2 و منابع الهام خود سخت گفت. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای که از نیل دراکمن در بلاگ پلی استین منتشر شده او اطلاعات بیشتری از داستان بازی به اشتراک گذاشته است. او در این مورد می‌گوید: من اشلی جانسون را ملاقات کردم و در مورد داستان بسته الحاقی نسخه اول یعنی Left Behind صحبت کردیم. همچنین به او گفتم که من ایده دیگری نیز دارم. ایده را برای او شرح دادم. ایده به این شرح بود که الی در یک رستوران در حال گریه کردن است. من امیدوار بودم که مردم فکر نکنند که در حال کار روی یک چیز افتضاح هستیم. این اولین ایده و فکری بود که برای داستان قسمت جدید به فکر من رجوع کرد.

او در ادامه می‌گوید: کار این گونه شروع شد و هسته اصلی ایده چنین بود. در ادامه ما با افراد بیشتری این ایده را به اشتراک گذاشتیم. بازی ویدیویی، رسانه‌ای مشترک است. در نتیجه ما با تمرکز به ایده اصلی به جلو حرکت کردیم. دراکمن همچنین اشاره کرد که در سال ۲۰۱۳ ایده شروع، میانه و پایان بازی را در سر می‌پروراند. همچنین به اینکه ناتی داگ سعی در نشان دادن خشونت در واقعی‌ترین حالت ممکن اشاره کرد. همچنین به این موضوع که تمام دشمنان اسم دارند. اگر یکی از انها روی زمان باشد و دوستش صحنه را ببیند، نامش را فریاد می‌کشد و خشمگین می‌شود.

دراکمن در ادامه می‌گوید: ما می‌خواهیم به شما احتمالات مختلفی ارائه دهیم. احتمال لو رفتن، گیر افتادن در برخی مبارزات و فرار بدون درگیری وجود دارد. به همین ترتیب احتمالات مختلفی وجود دارد. ما به دنبال ارائه ازادی بیشتری هستیم. تا جایی که شما می‌توانید به یک شبح کامل تبدیل شوید. این مورد بسیار سخت و چالش بر انگیز است. اما احتمال خروج از محیط‌ها بدون درگیری وجود دارد. همچنین موقعیت‌های خاصی نیز وجود دارد، که شما باید درگیر شوید. ما می‌خواهیم که شما در اکشن‌هایی شرکت کنید که باعث ناراحتی شما می‌شود. اما این بخشی از روایت داستان و همچنین بخشی از سفر الی است.

بازی The Last Of Us Part 2 در تاریخ ۲ اسفند امسال عرضه می‌شود. این بازی در انحصار پلی استیشن ۴ است. در ادامه با اخبار بازی همراه ما باشید. نظر شما چیست؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر