مراحل ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسید

در ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ , 14:24:28
بازی-star-wars-jedi-fallen-order

استودیو ری‌اسپاون به‌صورت رسمی خبر اتمام ساخت مراحل بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را اعلام کرد و طرفداران کمتر از یک ماه دیگر می‌توانند به سراغ دست پخت جدید این استودیو بروند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، کارمندان استودیو ری‌اسپاون (Respawn Entertainment) که مدتی است روی بازی موردانتظار خودشان یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کنند خبر از پایان سخت آن داده بودند و حال به‌صورت رسمی این خبر توسط استودیو تائید شده است. این استودیو در صفحه رسمی توئیتر (Twitter) خود اعلام کرد که بازی گلد شده است (مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است).

این خبر بدین معنی است که روند توسعه اولیه بازی با پایان رسیده است و حال مسترکد بازی به‌منظور رایت روی دیسک به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است. ری‌اسپاون تا زمان برطرف کردن باگ‌ها و هرگونه ایرادات دیگر بازی روی آن کار خواهد کرد اما این تغییرات روی نسخه اولیه بازی نخواهد بود و احتمالا طی بروزرسانی روز عرضه یا بعد از آن در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت.

مدتی پیش اعلام شد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در دو حالت برای کنسول‌های PS4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد و طرفداران عملکرد و رزولوشن بالا هرکدام می‌توانند نسخه خودشان را داشته باشند. در ضمن، کاربران نسخه کامپیوتر هم می‌توانند سیستم موردنیاز بازی را قبل از خرید، مطالعه کنند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کمتر از یک ماه دیگر روز جمعه ۲۴ آبان مصادف با ۱۵ نوامبر برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


6 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر