نرخ سرورهای شخصی فالوت ۷۶(Fallout 76)مشخص شد

در ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ , 11:35:15
Bethesda,Fallout 76

بتسدا خدمت جدید و گرانی را در اختیار هوادران Fallout 76(فالوت ۷۶) قرار داده است، برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

فالوت ۷۶ جدید‌ترین و پرایرادترین نسخه از سری بازی‌های پسا آخرالزمانی استدیو بتسدا؛ به  تازگی سرور‌های شخصی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است، افرادی خواهان تجربه تک نفره ویا بازی در گروه‌های کوچک هستند، باید حق عضویت ماهانه  $۱۲.۹۹ دلار ویا سالانه $۹۹.۹۹ دلار را تهیه کنند. بتسدا این سرویس جدید را در وبسایت رسمی بازیمعرفی کرد و آن را Fallout 1st نامید.

توضیحات بتسدا درباره این سرویس اینگونه است:”اگر شما عضوی از Fallout 1st باشید، نحوه استفاده از جهان خضوضی‌تان کاملا به شما بستگی دارد؛ هفت تن از دوستان‌تان را هم‌زمان به بازی دعوت کنید(هر جهان بازی گنجایش هشت نفر را دارد.) تا به شما در فضای پسا آخرالزمانی ویرجینایی غربی ملحق شوند. یا اینکه به تنهایی به تجربه بازی بپردازید. تمام ویژگی‌های گیمپلی بازی مانند حالت Adventure خواهد بود و تمامی کاربران Fallout 1st باید شخصیت‌های موجود در بازی باشند.”

پرداخت  $۱۲.۹۹ دلار علاوه بر سرورهای شخصی بهرمندی‌های دیگری نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد از جمله Scrapbox جدید که فضایی نامحدود برای قطعات ساخت(crafting components) در اختیار‌تان می‌گذارد. و نقاط fast travel جدیدی روی نقشه ایجاد می‌کند. و همچنین مجوز حمل ۱,۶۵۰ Atoms و پول مجازی Fallout 76’ premium به همراه یک Ranger Armor Outfit ویژه که یونیفرمهای مخصوص Fallout: New Vegasرا شامل می‌شود.

دیدگاه خود در مورد این سرویس جدید را با ما در میان بگذارید، به نظر می‌رسد پس از اینکه این بازی با اقبال منتقدین مواجه نشد بتسدا سعی در رفع مشکلات متعدد بازی دارد.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. کاملا شبیه سرور های بازی wow ولی با گنجایش حداقل ولی با قیمت برابر.
    خیلی بیش از حد گرونه بنظرم. تو ایران رو نمیگم، کلا. چون wow با این همه ویژگی ای که سروراش داره و گنجایش هر سرورش نسبت به این بازی مقایسه بشه رو میگم.
    بتسدا هم الان یک مدل اشتراک مسخره گران را برای یک بازی ضعیف ارائه میکنه. من که فکر نمیکنم از این روش به درآمدی برسند، یا شاید دارن آخرین تلاشاشون برای حفظ بازی انجام میدن.
    به هر صورت، من دیگر این بازی را توصیه نمی کنم.

    ۰۱
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر