آپدیت: نمرات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و بررسی آن از دید سایت‌های معتبر

در ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ , 11:39:36
نمرات-بازی-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order

نمرات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خبر از یک تجربه خوب و باکیفیت برای طرفداران این مجموعه دارد. همراه با دنیای بازی باشید تا دیدگاه وب‌سایت‌های معتبر را درمورد این بازی بخوانیم.

طبق آخرین اخبار بازی، با رسیدن به موعد انتشار بازی Star Wars Jedi- Fallen Order، طرفداران می‌توانند دست پخت جدید ری‌اسپاون و الکترونیک آرتز را تجربه کنند. گویا این‌بار بازی عملکرد درخشانی داشته است و منتقدین از سیستم نبردهای عالی به‌کار گرفته شده توسط استودیو به‌همراه ماجراجویی جذاب آن احساس رضایت داشته‌اند. بیشتر آن‌ها Fallen Order را شروع تازه‌ای برای رسیدن به دنیای بزرگ مجموعه می‌دانند و تصور می‌کنند که از این پس استار وارز وارد دوره درخشان خود خواهد شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order یک عنوان سوم شخص اکشن و ماجراجویانه از مجموعه استار وارز است که استودیو ری‌اسپاون (Respawn Entertainment) به‌عنوان توسعه دهنده روی آن کار کرده است. امپراطوری بعد از اجرای Order 66 به‌دنبال نابود کردن تمامی جدای‌ها است. شما در نقش یکی از جدای‌های باقی‌مانده باید همراه با تلاش برای زنده ماندن، تمدن ویران‌شده‌ی Jedi Order را به امید بازسازی دوباره آن اکتشاف کنید. بعد از فرار نافرجام حال شما وظیفه دارید که Order سقوط کرده‌‌تان را دوباره بسازید و با جمع‌آوری تکه‌های خردشده گذشته‌ خود، تمرینات جدای خود را تمام کنید. در طی این مسیر راز و رمزهای زیادی وجود دارد که باید حل کنید و تمرینات جدای خود را به‌منظور غلبه بر دشمنان به پایان رسانید. در این مسیر می‌توانید مسیرهای گذشته خود را کشف کرده و در تلاش برای یافتن راه‌های بیشتر باشید. بیاد داشته باشید تا زمانی که همه‌ی جدای‌ها نابود نشده‌اند، حرکت امپراطوری پابرجا خواهد بود.

نمرات-بازی-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order

حال با نگاهی به نمرات بازی Star Wars Jedi Fallen Order در متاکریتیک (metacritic)، ببینیم که منتقدین و وب سایت‌های معتبر چه دیدگاهی در مورد این بازی داشته‌اند:

IGN: 90

Star Wars Jedi: Fallen Order با بخش تک‌نفره اکشن و ماجراجویانه خود، بازگشت خارق‌العاده‌ای به دوران جدای‌ها است و شکوهمند ظاهر می‌شود.

TrueGaming: 90

این بازی قطعا رویایی برای طرفداران مجموعه استار وارز است که بالاخره به واقعیت تبدیل شده است. حتی اگر شما جزء این طرفداران نباشید، نباید ترکیب نبردهای هیجان انگیز و اکتشافات جذاب آن را از دست بدهید. این المان‌ها دیگر به‌سطحی رسیده‌اند که می‌توانید ری‌اسپاون را به‌عنوان یکی از بهترین توسعه‌دهنده‌های زمان خود بشناسیم.

PlayStation LifeStyle: 85

بدون تردید، این بازی همان نقطه شروعی است که استارز وارز از مدت‌ها قبل به آن نیاز داشت. هیچ نیازی به مشورت با کسی نیست؛ Fallen Order لایق این است که فورا به سراغش بروید.

نمرات-بازی-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order

IGN Italia: 82

یک بازی اکشن بزرگ که واقعا روی مکانیسم نبردها و استفاده از قدرت Force می‌درخشد. اگر عاشق جنگ ستارگان هستید و دیگر نمی‌توانید برای تجربه بازی صبر کنید، مطمئن باشید که از همراهی با کال (Cal) لذت خواهید برد. درغیر اینصورت با یک بازی ناامید کننده روبرو خواهید شد که علی‌رغم داشتن گیم‌پلی سرگرم کننده، داستان متقاعد کننده‌ و شخصیت‌های فراموش نشدنی ندارد.

Guardian: 80

با انتشار یک جنگ ستارگان دوست داشتنی و اثری که کمبودش احساس می‌شد، Fallen Order دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که مجموعه با آن شروع شده است. بازی با مجموعه‌ای از کاراکترها و ماجراهایی که چندان تازه و جذاب نیستند، به اوج می‌رسد، اما مطمئنا حس خواهید کرد که آن‌ها از کهکشانی بسیار بسیار دور آمده‌اند.

GameSpot: 80

درست است که Fallen Order از بازی‌های اکشن دیگر الهام گرفته است، اما این المان‌ها همراه با طراحی محیط‌ها و نبردهای ری‌اسپاون، باهمدیگر کار می‌کنند و داستانی داریم که انسانیت را در Force و درون کاراکترهایش پیدا می‌کند و این موارد باعث می‌شود که بازی ارزش بازنگری دوباره و دوباره را داشته باشد. با این‌که Fallen Order روی مرز حرکت می‌کند، اما یکی از آثار متقاعد کننده‌ای است که در طی این سال‌ها به مجموعه جنگ ستارگان اضافه شده است.

GamesRadar+: 80

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ممکن است به‌طور آزادانه ایده‌هایی از دیگر آثار گرفته باشد، اما نتیجه یک ماجراجویی مشتاقانه است که به‌عنوان بهترین استار وارز EA رتبه‌بندی می‌شود.

USgamer: 70

Star Wars Jedi: Fallen Order به‌طرز دردناکی در شرف تبدیل شدن به بهترین بازی اکشن سال قرار می‌گیرد، اما درنهایت به‌دلیل مشکلات گیم‌پلی و مجموعه‌ای ایرادهای فنی، در این امر شکست می‌خورد. هنوز هم این بازی اولین قدم به‌سمت تلاش برای رسیدن به دنیای بزرگ‌تری برای مجموعه است و بعد از مالکیت این مجموعه توسط EA، با پشتاکار بسیار به این تلاش ادامه می‌دهد.

نمرات-بازی-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order

نمره بازی برای پلی‌استیشن ۴ بر اساس ۶۱ نقد: ۸۱

نمره بازی برای ایکس باکس وان براساس ۲۷ نقد: ۸۱

نمره بازی برای PC براساس ۲۶ نقد: ۸۲

بدین‌ ترتیب باتوجه به نمرات بازی Star Wars Jedi Fallen Order طرفداران مجموعه بعد از سال‌ها می‌توانند یک تجربه شیرین و خوب داشته باشند. نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما درمیان گذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر