بازی State of Decay 2 برای استیم عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ , 14:13:05
بازی-State-of-Decay-2-برای-استیم

بازی State of Decay 2 برای استیم طی سال آینده عرضه خواهد شد و مطابق دیگر بازی‌های ایکس باکس، قابلیت کراس پلی بین ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، State of Decay 2 هم‌اکنون در صفحه بازی‌های استیم (Steam) دیده می‌شود، اما به‌طرز عجیبی تاریخ انتشار بازی ۱ آوریل ۲۰۲۲ عنوان شده است.

همان‌طور که پیداست، این تاریخ چندان هم نمی‌تواند دقیق باشد. چرا که در بخش «درباره‌ی بازی» روی همین صفحه، می‌توانید ببینید که استودیو Undead Labs به‌عنوان توسعه دهنده بازی، تائید کرده است که بازی اوایل سال ۲۰۲۰ برای استیم منتشر خواهد شد. اما با این حال وجود این تاریخ انتشار در ابتدای صفحه بازی، عجیب و غیرمنتظره است و احتمالا خبرهای بیشتری در مورد تغییر این تاریخ خواهیم داشت یا حداقل بخش جزئیات بازی ویرایش شده و احتمالا تاریخ دقیق انتشار بازی برای استیم را خواهیم دانست. این اتفاق مهمی است، چرا که طرفداران هنوز نمی‌دانند که تا کی باید منتظر انتشار یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته روی پلتفرم کامپیوتر باشند.

باتوجه به اینکه بازی State of Decay 2 حاوی تعدادی زیادی DLC بعد از زمان انتشار بود و اشاره‌ای در صفحه بازی به این مورد نشده است، امکان دارد که با نسخه کامل و ویرایش شده‌ای روبرو نباشیم و صرفا اولین نسخه از بازی به استیم راه پیدا کند. مشابه دیگر عناوین Xbox Game Stusios، بازی State of Decay 2 از کراس پلی مابین ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ هم پشتیبانی خواهد کرد.

بازی State of Decay 2 اولین بار در ماه می سال گذشته عرضه شد و همراه با استقبال خوب منتقدین، توانست فروش خوبی و موفقی را تجربه کند. نظرات خود را در مورد بازی State of Decay 2 برای استیم با ما درمیان گذارید و بگویید که آیا منتظر این نسخه از بازی هستید ی خیر؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر