بازی های جدید کپکام در Jump Festa 2020 رونمایی خواهند شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ , 21:00:22
بازی-های-جدید-کپکام

بازی های جدید کپکام در طی رویداد Jump Festa معرفی خواهند شد و گویا بالاخره می‌توانیم شاهد معرفی نسخه‌های بیشتری از مگامن باشیم. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، احتمالا در رویداد بزرگ و سالانه Jump Festa که ۲۱ و ۲۲ دسامبر برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی‌های بزرگی خواهیم بود. کپکام (Capcom) اعلام کرده است که ۴ بازی در رویداد به نمایش خواهد گذاشت که دو مورد از آن‌ها یعنی Monster Hunter World: Iceborne و Mega Man Zero / ZX Legacy Collection فاش شده است.

اطلاعاتی از دو بازی دیگر کپکام که قرار است در رویداد Jump Festa 2020 به نمایش گذاشته شوند، وجود ندارد. طبق اطلاعات منتشر شده در مجله صاحب این رویداد یعنی Shonen Jump می‌دانیم که تمام این بازی‌ها در طی این رویداد قابل بازی خواهند بود و احتمالا در شماره بعدی این مجله هم اطلاعات کاملی از دو بازی دیگر کپکام خواهیم دانست.

شایعاتی هم وجود دارد که احتمالا این بازی‌ها دوباره ریمستری از بازی‌های قبلی این استودیو برای کنسول نینتندو سوئیچ خواهد بود؛ کاری که اخیرا به‌طور مداوم انجام داده است. همین چند وقت پیش ۱بود که اعلام شد بازی Devil May Cry 3 روی سوئیچ عرضه خواهد شد. بازی Devil May Cry 3 اول اسفند امسال (۲۰ فوریه ۲۰۲۰) برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد و مشابه بازی‌های قبلی این مجموعه، با ۱۹.۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. نسخه‌ای از این بازی که روی سوئیچ پورت خواهد شد، Special Edition خواهد بود و توانایی بازی به‌عنوان ورجیل و بخش بقای Bloody Palace را خواهید داشت.

یک مگامن (Mega Man) جدید هم می‌تواند معرفی شود و طرفداران امیدوارند که تمام مجموعه بازی مگامن روزی از روزها بعد از انتشار Mega Man Zero/ZX Legacy Collection عرضه شود. گفتنی است که بازی Megaton Musashi ساخته استودیو Level-5 هم در این رویداد حضور خواهد داشت.

نظرات خود را در مورد بازی های جدید کپکام با ما درمیان گذارید و بگویید که انتظار دارید که پروژه های بعدی این کمپانی خوش نام در کدام مجموعه‌ها جریان داشته باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر