عرضه بازی Hellblade 2 به‌صورت انحصاری برای Xbox Series X و PC تائید شد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ , 13:52:53
عرضه-بازی-Hellblade-2

عرضه بازی Hellblade 2 به‌صورت انحصاری برای Xbox Series X و PC تائید شد، اما هنوز هم سوالات زیادی پیرامون این بازی مرموز وجود دارد و باید منتظر ماند. با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Hellblade 2: Senua’s Saga استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) یکی از سوپرایزهای بزرگ مراسم The Game Awards 2019 بود. کسی انتظار معرفی بازی را نداشت و مطمئنا کسی هم انتظار این را ندارد که جلوه‌های بصری نمایش داده شده توسط موتور بازی در زمان عرضه واقعیت داشته باشد. طبق آخرین اخبار بازی، درحالی که شک و گمان پیرامون انتشار بازی تنها برای Xbox Series X و PC مطرح بود، مایکروسافت با اطلاعیه‌ای این موضوع را تائید کرد.

ارون گرینبرگ مدیر بازاریابی بازی‌های ایکس باکس در توئیتر اعلام کرد که Hellblade 2 به‌صورت انحصاری برای ایکس‌ باکس و PC عرضه خواهد شد. درحال حاضر ایکس باکس کنسول نسل آینده خود را با نام Xbox Series X معرفی کرده است و مشخص نیست که این بازی برای دیگر کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت هم عرضه خواهد شد یا خیر و درحال حاضر فقط نام Xbox Series X دیده می‌شود.

هنوز هم چندین سوال مهم وجود دارد که پاسخ داده نشده است. اینکه آیا Hellblade 2 در کنار عرضه روی فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store)، برای سرویس استیم هم منتشر خواهد شد یا خیر؟ آیا این بازی‌هم به‌مانند دیگر عناوین فرست پارتی مایکروسافت، روز عرضه برای سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود؟ با دنیای بازی همراه شوید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه شود. Xbox Series X تعطیلات سال آینده عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشاری برای بازی ارائه نشده است.

نظرات خود را در مورد عرضه انحصاری بازی با ما درمیان گذارید. از تجربیات خود با نسخه اول بازی برای‌مان بگویید و فکر می‌کنید جلوه‌های ویژه‌ خارق‌العاده‌ای که در تریلر آن دیدیم، تا چه حد در واقعیت عملی خواهد بود؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر