میزان فروش بازی Final Fantasy 15 در سرتاسر جهان رکورد جدیدی را ثبت کرد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ , 14:14:35
میزان-فروش-بازی-Final-Fantasy-15

میزان فروش بازی Final Fantasy 15 در سرتاسر جهان به ۸.۹ میلیون واحد رسید و توانست رتبه سوم پرفروش‌ترین بازی‌های اصلی این مجموعه را از آن خود کند. با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 15 توانست به رکورد جدیدی در این مجموعه دست پیدا کند. طبق آخرین اخبار بازی، با توجه به تحلیل Benji-Sales در توئیتر، این عنوان ۸.۹ میلیون واحد در سرتاسر جهان از زمان عرضه فروخته است. طبق این آمار، بعد از Final Fantasy 7 و Final Fantasy 10، بازی Final Fantasy 15 تبدیل به سومین عنوان پرفروش در زمره بازی‌های اصلی این مجموعه می‌شود.

بازی Final Fantasy 15 در نوامبر سال ۲۰۱۶ عرضه شد اما دوره توسعه چندان خوبی را سپری نمی‌کرد. این بازی از همان ابتدا همراه با ساخت Final Fantasy Versus 13 برای پلی‌استیشن ۳، در حال توسعه بوده است، اما به‌دلیل مشکلاتی همچون موتور و گیم‌پلی روند خوبی را سپری نکرد. با گذشت زمان، حاجیمه تاباتا کارگردان بازی Final Fantasy Type-0 به کمک تتسویا نومورا شتافت و توانستند پروژه را به پایان رسانند.

بروزرسانی‌های زیادی برای بازی عرضه شده است و آخرین آن‌ها هم Epyn Ardyn بوده است که داستان بازی را از منظر آنتاگونیست آن روایت می‌کند. این بازی در حال حاضر ۵۰ درصد تخفیف در فروش زمستانه Steam تجربه می‌کند و ممکن است که ارزش طرفداران انگیزه لازم برای تجربه آن را داشته باشند. البته که دیگر بازی‌های مهم تخفیف خورده‌اند و از این بین می‌توان به بایوشاک (BioShock)، دارک سولز (Dark Souls)، Doom و دارکسایدرز (Darksiders) اشاره کرد. شاید بهتر است که چند روزی صبر کنید تا ترافیک سنگین سایت برطرف شود و بتوانید به‌راحتی از این تخفیف‌ها استفاده کنید.

نظرات خود را در مورد میزان فروش بازی Final Fantasy 15 با ما درمیان گذارید. باتوجه به اینکه این مجموعه فروش زمستانه خود را تجربه می‌کند، فکر می‌کنید دیگر آثار این مجموعه چه عملکردی خواهند داشت. به عنوان یک طرفدار کدام یک از بازی‌های این سری را بیشتر می‌پسندید؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر