بتسدا در حال کار روی مشکل جدید Fallout 76 است

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ , 23:41:11
مشکل-جدید-Fallout-76

مشکل جدید Fallout 76 توسط بتسدا در حال تعمیر است و تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده است که تعداد کمی از بازیکنان تحت تاثیر این مشکل هستند، اما آن‌ها حل این مشکل را در اولویت قرار داده‌اند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، اوایل این هفته بازی Fallout 76 با مشکل جدیدی روبرو شد. قبلا هم بازی مشکلاتی از قبیل کتک‌زدن یک اسب مرده را داشته است، اما این مورد عجیب و غریب و زننده است. گزارشاتی از بازیکنان دریافت شده است که گویا برخی از بازیکنان می‌توانند به‌صورت مستقیم آیتم‌های دیگر بازیکنان را حتی اگر صدها مایل دور از آن‌ها باشند، ببرند. بدین ترتیب این بازیکنان می‌تواند گزینه trade را انتخاب کنند و همه‌ی تجهیزات‌شان را ببرند.

بتسدا یک آپدیت رسمی در مورد این مشکل ارائه کرده است. آن‌ها اظهار داشتند که این مشکل فقط روی نسخه PC بازی رخ می‌دهد و ممکن است بواسطه آن تعدادی از بازیکنان آیتم‌های خودشان را که توسط کاراکترهای مختلف کسب کرده‌ بودند را از دست بدهند. توسعه دهنده بازی می‌گوید که تنها تعداد کمی از کاراکترها دچار این مشکل هستند، اما آن‌ها این مشکل را در اولویت خودشان قرار داده‌اند و یک بروزرسانی جدید برای حل این مشکل ارائه خواهند داد. توسعه دهنده در این رابطه اظهار داشت:

ما می‌خواهیم از تمام کسانی که دچار این مشکل شده‌اند عذرخواهی کنیم. ما مایلیم که این مشکل را حل کنیم و به‌دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم ضررهای این دست از بازیکنان را جبرانم کنیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که متضرر شده‌اید، از بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

در حالی که پاسخ بتسدا به این مشکل بسیار سریع بوده است، این اظهار هیچ کمکی بازی سرتاسر مشکل‌دار به حل مشکل Fallout 76 نمی‌کند. گفتنی است که این مشکل ارتباطی به جنجال‌های سرویس جدید بتسدا با نام Fallout 1st ندارد. این سرویس اشتراکی عملکردی مشابه Private Worlds دارد که با ۱۳ دلار در ماه می‌توانید عضو آن شوید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. وااااو مردم هنوز دارن این آشغال ب تمام معنا رو بازی میکنن؟؟ :27:
    خدا شفا بده
    بخدا شده شبیه سیمز ۷۶ تا یه فال‌آوت:)))
    #sims_76

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر