اپراتورهای رایگان بازی Rainbow Six Siege در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ , 01:32:16
اپراتورهای-رایگان-بازی-Rainbow-Six-Siege

اپراتورهای رایگان بازی Rainbow Six Siege توسط یو‌بی سافت به‌مناسبت تعطیلات کریسمس در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و علاقه‌مندان کافی است که به بازی خود لاگین کنند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، یوبی‌سافت (Ubisoft) به‌مناسبت تجلیل از کریسمس، یک اپراتور رایگان برای بازی Rainbow Six Siege عرضه کرده است که تمام بازیکنان به‌روش تکنیکی می‌توانند از آن استفاده کنند. همه‌ی کسانی که تا ۱۵ دی به بازی لاگین کنند، می‌توانند به‌صورت رندوم و کاملا رایگان یک اپراتور دریافت کنند. یوبی‌سافت به‌صورت کامل مشخص کرد که این اپراتورهای ارائه شده، برای نسخه پایه بازی در دسترس نخواهند بود، اما دارندگان اکسپنشن‌های یک الی چهار می‌توانند از آن استفاده کنند.

سوال اصلی اینجاست که اگر بازیکنانی تمام اپراتورها را داشته باشد، باید چه کند؟ خب، در این صورت این بازیکنان می‌توانند درخت سبز کریسمسی و کاستوم Montagne قرمز رنگ آب‌نباتی را دریافت کنند. این مورد را باید به‌دید هدیه ویژه نگاه کنید که برای افرادی که تمام اپراتورها را آنلاک کرده‌اند، داده خواهد شد.

فقط باید بیاد داشته باشید که تا تاریخ مشخص شده در بازی خود لاگین کنید تا بتوانید پک یاد شده را به اکانت خود اضافه و بعدا آن را باز کنید. افرادی که مشکلاتی در رابطه با کسب اپراتورهای رایگان داشته‌اند، کافی است که بازی را ریستارت کرده و دوباره به اکانت خود لاگین کنند. بازی Rainbow Six Siege همچنان به‌عملکرد خوب خود در ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و PC ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که اعضای تیم اصلی بازی در حال انتقال به کار روی پروژه جدیدی هستند.

اگر از طرفداران این بازی هستید، نظرات خود را در مورد اپراتورهای رایگان بازی رینبو سیکس با ما درمیان گذارید. به‌نظر شما تیم سازنده بازی روی چه پروژه‌ای کار می‌کند و آیا عملکرد این بازی تحت تاثیر این اتفاق دچار تغییر خواهد شد؟ در بخش کامنت‌ها ما را همراهی کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر