هدیه زمستانی بازی Overwatch به بازی‌بازان مشخص شد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ , 21:08:50
بازی Overwatch,هدیه زمستانی بازی Overwatch

به تازگی استودیو بلیزارد(Blizzard Entertainment) از هدیه زمستانی بازی Overwatch به بازی‌بازان رونمایی کرده‌است. ۵ لوت باکس رایگان به همراه ظاهر شخصی سازی شده کریسمس به تمامی بازی‌بازانی که تا تاریخ ۱۲ام دی ماه وارد بازی شوند تعلق می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای گیم در ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به نزدیک شدن سال نوی میلادی، حال و هوای کریسمس بسیاری از بازی‌ها، اعم از چندنفره و تک نفره را دربر گرفته‌است. بازی Overwatch نیز از این قاعده مستثنی نیست. رویداد Winter Wonderland بازی همچنان ادامه دارد و به تازگی کمپانی بلیزراد از ۵ لوت باکس رایگان زمستانی رونمایی کرده‌است. برای دریافت این ۵ لوت باکس کافیست تا ۱۲ام دی ماه(۲ ژوئن) یک بار وارد بازی شوید.

با اینکه رویداد Wonderland امسال چندان از نظیر مادهای جدید چیزی ارائه نداد اما محتوای‌های ظاهری جدیدی برای قهرمان‌هایی مانند Rat King Reaper ،Rime Sigma و Jotunn Doomfist به بازی افزود.
در کنار موارد فوق همچنین امکان دسترسی بازی‌بازان به اسپری‌ها(sprays)، دیالوگ‌ها(voice lines) و ایموت‌ها (emotes)  جدیدی فراهم شده‌است.

هدیه زمستانی بازی Overwatch

اخیرا کارگردان بازی Overwatch؛ آقای جف کاپلان(Jeff Kaplan) با حضور در ویژه برنامه‌ای به مناسبت کریسمس، به صورت زنده بازی را استریم کرد و در این بین اشاراتی به منتشر شدن اطلاعات بیشتر پیرامون نسخه دوم بازی و هیروهای آن کردند. بنابراین انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی باشیم.

در رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ بود که شرکت بلیزارد از بازی Overwatch 2 رونمایی کرد. نسخه جدید دنباله‌ای ویژه برای بازی اورواچ محسوب می‌شود، چراکه طبق گفته تیم توسعه دهنده، بخش بزرگی از محتویات موجود در نسخه دوم (حداقل محتویات هنگام عرضه بازی) برای نسخه اورجینال نیز منتشر می‌شوند. هردو بازی قرار است که شخصیت‌ها و نقشه‌های جدید و یکسانی دریافت کنند و حتی از ویژگی کراس‌پلی برای بخش چندنفره نیز برخوردار باشند. تنها محتویات ویژه بازی Overwatch 2 را می‌توان محتویات مربوط به حالت داستانی دانست که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. از دیگر نکات قابل توجه، تایید عرضه بازی Overwatch 2 برای نینتندو سوئیچ بود.

لطفا نظرات خود پیرامون این رویداد زمستانی و نسخه جدید بازی را با ما درمیان بگذارید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر