بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ استیم اعلام شد

در ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ , 14:30:42
بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ استیم

استیم (Steam) جداول بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده است که شامل موفق‌ترین فروش‌ها، عناوین تازه منتشر شده، عناوین واقعیت مجازی و عناوین دسترسی اولیه، به همراه بازی‌هایی که بیش‌ترین تعداد بازی‌باز ثابت را دارند، می‌شوند. در ادامه با اخرین اخبار بازی و بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ استیم همراه دنیای بازی باشید.

این لیست‌ها که هر یک در دسته‌های برنز، نقره، طلا و پلاتینیوم دسته‌بندی شده‌اند، هم سورپرایزهای غافلگیر کننده‌ دارند و هم بازی‌هایی را که انتظارشان را داشتیم. Counter Strike: Global Offensive و Dota 2 عناوین رایگانی هستند که در کمال تعجب در دسته‌ی پلاتینیوم پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار دارند. عنوان Destiny 2 هم که چند ماهی بیش‌تر از عرضه‌اش نمی‌گذرد، در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

غول استراتژی امسال، Total War: Three Kingdoms هم با قرار داشتن در بالاترین دسته‌ی لیست‌های پرفروش‌ترین‌ها، بهترین عرضه‌های جدید و محبوب‌ترین بازی‌ها، سال موفقی را پشت سر گذاشته است. Sekiro: Shadows Die Twice هم همان طور که انتظار می‌رفت عملکرد مشابهی داشته است. بعضی ممکن است از دیدن عنوان Halo: Master Chief Collection در بالاترین بخش عناوین بیش‌تر بازی شده تعجب کنند، اما ظاهرا عرضه‌ی این بازی در اکس‌باکس گیم پس هم نتوانسته است طرفداران را مجاب کند تا از فروشگاه مورد علاقه‌ی خود جدا شوند.

عناوین محبوبی هم در دسته‌ی دسترسی اولیه امسال قرار داشتند که از بین آن‌ها Oxygen Not Included, Astroneer, Slay the Spire و Space Engineers در طول همین سال به طور کامل منتشر شدند. بخش واقعیت مجازی باز هم چشم‌گیر نبود و غیر از عنوان Beat Saber، بقیه‌ی عناوین دسته‌ی بالای این لیست، توجه چندانی به خود جلب نکرده بودند.

نظرات خود را در مورد بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ استیم با ما درمیان گذارید. به نظر شما امسال چه بازی‌هایی نظرات بیشتری را جلب کرده‌اند و توانستند که تجربه بهتری را برای جامعه گیمرها فراهم کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر