اشتباهات بازاریابی ایکس باکس در مورد Xbox Series X تکرار نخواهد شد

در ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ , 12:44:15
اشتباهات-بازاریابی-ایکس-باکس

اشتباهات بازاریابی ایکس باکس در نهایت باعث برتری سونی در نسل هشتم بازی‌ها شد و گویا مایکروسافت قصد ندارد که دوباره این اشتباهات را با کنسول Xbox Series X تکرار کند. همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت و تیم توسعه ایکس باکس به‌دنبال ایجاد یک تیم پرستاره برای عرضه بازی‌های ایکس باکس سریز ایکس هستند. باتوجه به اطلاعاتی که از لینکدین (LinkedIn) منتشر شده است، رئیس بازاریابی نتفلیکس به مایکروسافت ملحق شده و به‌طور خاص در راستای تقویت بخش گیمینگ این کمپانی بزرگ فعالیت خواهد کرد. ایکس باکس طبق تجربه‌هایی که در زمینه گیمینگ کسب کرده است، به‌دنبال درس گرفتن از اشتباهاتش در زمینه روابط عمومی و بازاریابی است که در نهایت پلی‌استیشن ۴ را برنده این نسل کرد.

این اطلاعات و جزئیات از لینکدین به‌دست آمده است و نشان می‌دهد که آقای جرت وست طبق لیست ماه دسامبر، به‌عنوان رئیس بخش بازاریابی در ایکس باکس مشغول به‌کار شده است. وی سابقه هفت سال فعالیت به‌عنوان رئیس بازاریابی نتفلیکس را در کارنامه دارد و حتی مهم‌تر از آن می‌توان به سابقه هشت ساله وی در زمینه نظارت روی تولیدات در بزرگ‌ترین رده‌های ایکس باکس هم اشاره کرد که نشان می‌دهد او هرگز با عرصه بازی و این صنعت بیگانه نبوده است. به‌عبارت دیگر، وی ریاست تیم بازاریابی این کمپانی را به‌منظور تسلط روی بازاریابی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ برعهده داشته است.

فیل اسپنسر در طول نسل هشتم تلاش کرد که ایکس باکس وان راهی برای برندسازی دوباره این کنسول باشد و با یک‌سری فعالیت‌های بزرگ همچون معرفی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس (Xbox Game Pass)، به‌موفقیت فوق‌العاده‌ای دست یافت. کمپانی می‌تواند از نسل هشتم درس‌های زیادی بگیرد و با عدم تکرار آن‌ها در نسل جدید بازی‌ها، توان رقابت با سونی و پلی‌استیشن ۵ را داشته باشد.

نظرات خود را در مورد اشتباهات بازاریابی ایکس باکس با ما درمیان گذارید. فکر می‌کنید مایکروسافت چه عملکردی در نسل جدید بازی‌ها خواهد داشت و بالاخره موفق می‌شود رقابت نزدیکی با پلی‌استیشن ۵ داشته باشد یا خیر.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر