ویژگی های گرافیکی پلی استیشن ۵ و Xbox Series X توسط یک انیماتور مشخص شد

در ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ , 15:40:00
ویژگی-های-گرافیکی-پلی-استیشن-5-و-Xbox-Series-X

ویژگی های گرافیکی پلی استیشن ۵ و Xbox Series X توسط انیماتور بزرگ بازی‌ The Last of Us مشخص شد و حال می‌دانیم که در کنار ray tracing می‌توانیم بهبودهای گرافیکی دیگری را هم انتظار داشته باشیم. همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، با نزدیک شدن به عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سریز لایکس، انتظارات برای گرافیکی که این نسل به‌ گیمرها ارائه خواهد داد، سخت‌تر می‌شود. حال طبق گفته انیماتور The Last of Us و Assassin’s Creed احتمالا این انتظار بالایی هم خواهد بود. با هایلایت کردن برخی از تحولات اخیر موتور Unreal Engine 4، قابلیت گرافیکی ray tracing می‌تواند موجب تغییر فیزیک شگفت انگیزی در زمینه گرافیک بازی‌ها همچون حالت مو شود که موتور گرافیکی آن را چندبرابری می‌کند.

اوایل هفته جاناتان کوپر انیماتور بازی‌های بزرگ، برخی از پیشرفت‌های بزرگی که موتورهای گرافیکی کنسول‌های جدید ارائه می‌کنند را به اشتراک گذاشت. در حالی که ray tracing اصطلاح داغ و مرموزی برای تحولات گرافیکی نسل بعد محسوب می‌شود، کوپر به‌حای صحبت در مورد آن، به فیزیک شگفت‌انگیز مو در بازی‌ها پردخت. حتی وی تصویر متحرکی را برای این منظور به‌اشتراک گذاشته که در این لینک می‌توانید مشاهده کنید. در کنار این تصویر متحرک ۳۰ ثانیه‌ای کوپر این‌طور نوشته است:

همه در مورد ray tracing صحبت می‌کنند، اما من فقط می‌خواهم در نسل بعد چنین پیچ‌ و تاب‌های مو را در بازی‌ها ببینم.

اگر چهره پلاستیکی و پس زمینه سیاه این تصویر مشخص نبود، به‌سختی می‌توانستیم تشخیص دهیم که زنی که در تصویر می‌چرخد، واقعی نیست.

برای کسانی که در رشته گرافیک و صحنه‌های انیمیشنی فعال هستند، این موارد شاید جدید نباشد. اپیک گیمز هم اواخر دسامبر ۲۰۱۹ آپدیتی منتشر کرده است که شامل پیشرفت‌هایی در زمینه افکت‌های مو است. با این حال، طبق گفته کوپر، در نسل بعد ما می‌توانیم چنین پیشرفت‌های گرافیکی را مشاهده کنیم و این نگرانی‌ها مبنی بر واقع‌گرایانه شدن گرافیک در صنعت بازی و خوردن به یک مانع نهایی از میان برداشته می‌شود. امیدواریم که به‌زودی نمایش‌های جدیدی از پلی ‌استیشن ۵ و Xbox Series X ببینیم و این فناوری در عمل به ما نشان داده شود.

گذشته از بروزرسانی‌های گرافیکی، مایکروسافت و سونی هنوز اطلاعات و نوآوری‌های دیگری را برای معرفی پیش خود نگه داشته‌اند و هنوز چیزی در مورد آن‌ها نمی‌دانیم. از طرف دیگر، توسعه دهندگان PS5 همچون بلوپوینت گیمز، به‌ هم‌راستا بودن پروژه‌های بعدی‌شان با گرافیک نسل جدید می‌بالند و همچنین تیم ایکس باکس سریز ایکس هم سعی دارند با استخدام نیروهای کهنه‌کار و کارکشته عملکرد مناسبی در این نسل داشته باشند و اشتباهات ارتباطاتی نسل قبل را تکرار نکنند. قطعا در آینده بازی‌های پلی‌استیشن ۵ و Xbox Series X کم کم فاش خواهد شد و جزئیات بیشتری همچون قیمت‌ بازی‌ها و عناوین زمان عرضه کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

پلی‌استیشن ۵ و Xbox Series X حدودا در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد و می‌توانید با دنیای بازی، اخرین تحویلات این تغییر نسل را با ما دنبال کنید. نظرات خود را در مورد ویژگی های گرافیکی پلی استیشن ۵ و Xbox Series X با ما درمیان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر