شمار کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۵۵ میلیون عبور کرد

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ , 19:30:58
Rainbow Six Siege,یوبی سافت,شمار کاربران بازی Rainbow Six Siege

به نظر می‌رسد روند پیشرفت و افزایش محبوبیت شوتر چند نفره یوبی سافت متوقف شدنی نیست. به تازگی شمار کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۵۵ میلیون عبور کرد.
برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Rainbow Six Siege، یکی از عناوین به شدت محبوب و موفق کمپانی فرانسوی یوبی سافت طی بازه چند ساله این نسل از کنسول‌های بازی بوده‎‌است. با وجود اینکه هسته اصلی تیم سازنده بازی، مشغول کار روی پروژه دیگری هستند اما، این بازی همچنان روند کسب محبوبیت و جذب مخاطبان جدید را حفظ کرده‌است.

این بازی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ رکورد جدیدی در تعداد کاربران بازی‌های آنلاین به ثبت رساند و یک ماه پیش از آن در سپتامبر ۲۰۱۹ ار مرز ۵۰ میلیون کاربر عبور کرده بود. هم اکنون این بازی به یک رکورد قابل توجه دیگر دست یافته‌است. در جریان گزارش مالی سه ماهه اول سال یوبی سافت، این کمپانی اعلام کرد شمار کاربران بازی Rainbow Six Siege از زمان عرضه تا کنون از مرز ۵۵ میلیون عبور کرده‌است.

تعداد کاربران فعال ماه دسامبر ۲۰۱۹، در مقایسه با دیگر ماه‌ها دسامبر سال‌های گذشته به طور چشمگیری بیش‌تر بود. در گزارش مالی سه ماهه سوم یوبی سافت، این کمپانی خبر از افزایش قابل توجه درآمد بازی از خرید کاربران اعم از بسته‌های الحاقی، سیزن پس‌ها، حق اشتراک، آیتم‌های درون بازی و غیره به دست آمده بود. Rainbow Six Siege همچنین در آن بازه رکورد جدیدی را در میزان درآمد روزانه یک بازی آنلاین به ثبت رسانده بود.

بازی Rainbow Six Siege هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. طرفداران بازی در حال حاضر در انتظار جدیدترین بروزرسانی بازی هستند. طبق گفته‌ سازندگان، این بروزرسانی ویژگی‌ها و تغییرات جذابی را به بازی اضافه می‌کند.

لطفا دیدگاه‌ها خود را در بخش نظرات با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر