به گفته رئیس یوبی سافت کنسول‌های نسل بعد از قابلیت Backward بهره خواهند برد

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ , 22:09:15
یوبی سافت,قابلیت Backward در کنسول PS5

به تازگی آقای یووس گیلموت (Yves Guillemo)، مدیر عامل یوبی سافت از وجود قابلیت Backward در کنسول PS5 و Xbox series X سخن گفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای گیم، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تعهد مایکروسافت به پشتیبانی از قابلیت Backward در کنسول Xbox One از یک سو و ویژگی‌ها و توانمندی‌های کنسول در دست عرضه Xbox Series X از سوی دیگر، سب جلب توجهات به سمت این کمپانی شده‌است. از سوی دیگر سونی قصد دارد با کنسول PS5 مجددا تمرکز خود را روی قابلیت Backward قرار دهد و این قابلیت را استراتژی اصلی خود برای جذب مخاطبان صنعت گیم به سمت کنسول PS5 قرار دهد. میزان وسعت و پر رنگی قابلیت Backward در کنسول‌های نسل بعد مشخص نیست اما، به تازگی مدیر عامل یوبی سافت توضیحاتی در این باره ارائه کرده‌است.

به تازگی و در طی کنفرانس مالی یوبی سافت، هنگامی از آقای یووس گیلموت (Yves Guillemo)، مدیر عامل یوبی سافت از وجود قابلیت Backward در کنسول PS5 و Xbox series X پرسیده شد، وی اینگونه پاسخ داد:

این دو کنسول، تقریبا تمامی بازی‌های جریان اصلی و مهم کنسول‌های نسل قبل را اجرا خواهند کرد. این موضوع پدیده جدیدی در صنعت گیم است. این [موضوع] به کنسول‌های قدیمی کمک می‌کند که برای مدتی در رقابت بازار فروش همچنان مطرح باقی بمانند.

با توجه به اینکه آقای گیلموت از لفظ “کنسول‌های نسل قبل” را به کار می‌برد، این پرسش مطرح می‌شود که آیا کنسول پلی استیشن۵ تنها بازی‌های PS4 را پشتیبانی خواهد کرد یا بازی‌های پلی استیشن‌های قدیمی‌تر نیز روی این کنسول اجرا خواهند شد. قابلیت Backward در Xbox One، برخی از بازی‌های کنسول Xbox اورجینال را اجرا می‌کند بنابراین احتمال اینکه سونی در PS5 به رویه مشابه روی آورد وجود دارد اما، ممکن است منظور از کنسول‌های نسل قبل صرفا PS4 و Xbox One بوده باشد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر