جزئیات جدید بازی Resident Evil 8 توسط لیکر معروف فاش شد

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ , 13:35:57
جزئیات جدید بازی Resident Evil 8

با توجه به جزئیات جدید بازی Resident Evil 8 که توسط لیکر معروف ChaoticClaire فاش شده، به نظر می‌رسد بازی تا رسیدن به مرحله عرضه حدود یک سال و نیم دیگر فاصله دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای بازی، همراه دنیای بازی باشید.

بازی Resident Evil 8 مرکز توجهات و شایعات مخاطبان صنعت گیم در چند هفته اخیر بوده‌است. یکی از شایعات به جزئیات جذاب بازی اشاره می‌کند، از دوریبن اول شخص بازی و حضور مجدد شخصیت ایتن وینترز (Ethan Winters) به عنوان شخصیت اصلی گرفته تا وجود یک جادوگر (witch) به عنوان تایرنت بازی و تنوع فراوان دشمنان بازی. البته در ادامه این شایعه توسط لیکر پرکار مجموعه، AestheticGamer تکذیب شد. وی اعلام کرد این اطلاعات از مراحل اولیه توسعه بازی برداشت شده‌است و اعتباری ندارد. وی همچنین معتقد است نسخه بعدی سری یک ریبوت برای مجموعه خواهد بود و چندین سال تا عرضه فاصله دارد.

حال مجددا شایعات به سمت دیگر اشاره می‌کند. در ویدیویی که توسط وبسایت GAMEZ.de به اشتراک گذاشته شد. لیکر معروف، ChaoticClaire اشاره می‌کند که اطلاعات AestheticGamer مبنی بر ساخت ریبوت سری اشتباه است و نسخه بعدی حدود یک سال و نیم الی دو سال تا عرضه فاصله دارد.

در ادامه ویدیو ChaoticClaire به نکاتی اشاره می‌کند که در صورت صحت داشتن، ورود مجموعه Resident Evil به فضای گوتیک را تایید می‌کنند. طبق این اطلاعات نسخه بعدی سری در اروپای شرقی و در یک روستا برفی جریان خواهد داشت. همچنین دراین نسخه یک قصر نیز وجود خواهد داشت که از قصر Resident Evil 4 بسیار کوچک‌تر خواهد بود. دشمنان بازی نیز تم قرون وسطی خواهند داشت، در بازی زامبی‌های زره‌پوش و شمشیر به دست خواهیم دید.

در ادامه وی به دشمنان گرگینه مانند و چندین جادوگر که در طول بازی ایتن را تعقیب خواهند کرد، اشاره می‌کند. وی همچنین معتقد است در این نسخه نیز کریس ردفیلد بازخواهد گشت. نسخه بعدی مجموعه اکشن محور‌تر از نسخه هفت خواهد بود و شمایلی مانند بسته الحاقی Not A Hero از Resident Evil 7 را خواهد داشت.

طبق گفته ChaoticClaire دیگر گفته AestheticGamer  مبنی بر تغییر کارگردان بازی در روند توسعه نیز اشتباه است. ظاهرا کارگردان بازی مدتی است که با کپکام همکاری می‌کند و “پیش از این، تهیه کننده صحنه‌های سینمایی یکی از بازی‌های کپکام” بوده‌است.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این شایعات از اعتبار بیشتری برخوردارند؟ دیدگاه خود را با دنیای بازی به اشتراک بگذارید

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر