کمپانی دیزنی تولید قسمت دوم فیلم Aladdin را آغاز کرد

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ , 14:58:16
دیزنی تولید قسمت دوم فیلم Aladdin را آغاز کرد

پس از موفقیت چشمگیر فیلم لایو اکشن «علاالدین» (Aladdin) در گیشه، دیزنی تصمیم گرفت که قسمت دوم فیلم را با حضور دوباره «گای ریچی» (Guy Ritchie) در مقام کارگردان تولید کند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون همراه دنیای بازی باشید.

علی رغم دریافت نقدهای متوسط از منتقدان، به نظر می‌رسد که مخاطبان سینما با فیلم لایو اکشن Aladdin ارتباط برقرار کرده‌اند و با عبور از فروش بیش از ۱ میلیارد دلار در جدول باکس آفیس جهانی، شرکت دیزنی را وادار کرد که تولید قسمت دوم فیلم Aladdin را رسما آغاز کند.

بنا بر گزارش وب‌سایت «ورایتی» (Variety)، صحبت‌ها پیرامون ساخت دنباله فیلم Aladdin به ۱۹ اوت سال گذشته و چند ماه پس از اکران گسترده فیلم بازمی‌گردد که «دن لین» (Dan Lin)، تهیه کننده فیلم، علاقه خود را برای بازگرداندن Guy Ritchie برای کارگردانی دنباله اصیل لایو اکشن اعلام کرد. دنباله‌ای که برخلاف تصور طرفداران اقتباس دنباله نسخه نمایش خانگی انیمیشن «بازگشت جعفر» (Return of Jafar) نخواهد بود. پس از گذشت شش ماه از یافتن یک مسیر مناسب برای نگارش داستان دنباله Aladdin، استودیو دیزنی اعلام کرد که «جان گتنیس» (John Gatnis) و «آندریا برلوف» (Andrea Berloff) که قبلا برای نگارش فیلم‌های «پرواز» (Flight) و « مستقیم از کامپتن» (Straight Outta Compton) نامزد اسکار بهترین فیلم‌نامه اورژینال شده بودند، قرار است فیلم‌نامه دنباله علاالدین را بنویسند.

علاوه بر Dan Lin، «جاناتان الریچ» (Jonathan Elrich) و «رایان هالپرین» (Ryan Halprin) هم برای تهیه کنندگی این اثر بازخواهند گشت. گرچه هنوز مشخص نیست که آیا گای ریچی و سه بازیگر اصلی فیلم اول برای تولید دنباله بازمی‌گردند یا نه ولی Dan Lin وعده تمدید قرارداد تا زمان اتمام فیلم‌نامه را به آن‌ها داده است.

در کنار این دنباله مستقیم فیلم لایو اکشن Aladdin، شرکت دیزنی قصد دارد که اسپین آفی بر اساس شخصیت «شاهزاده آندرس» (Prince Andres) نیز تولید کند که قرار است برای شبکه استریم «دیزنی پلاس» (Disney Plus) پخش شود.

فیلم لایو اکشن Aladdin در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ (مصادف با  ۳ خرداد ۱۳۹۸) در سینماهای سراسر جهان اکران شد که در آن «ویل اسمیت» (Will Smith) در نقش «جینی» (Genie)، «مینا مسعود» (Mina Massoud) در نقش «علاالدین» (Aladdin) و «نائومی اسکات» (Naomi Scott) در نقش «یاسمین» (Jasmine) هنرنمایی کردند. نسخه نمایش خانگی فیلم در ۲۴ اوت (۷ شهریور) در بازار عرضه شد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر