آخرین فصل بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled در راه است

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ , 09:00:13
آخرین فصل بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled

اکتیویژن (Activison)، فصل هشتم آخرین فصل بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled را منتشر خواهد کرد. بدین ترتیب، متاسفانه دیگر شاهد انتشار فصل‌های جدید برای این بازی نخواهیم بود.با اخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی باشید.

به جرات می‌توان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Crash Team Racing Nitro-Fueled را یکی از بهترین بازسازی‌های صنعت بازی دانست. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای تاریخ این صنعت، پس از مدت زمانی نزدیک به دو دهه، در این نسل بازگشت تا در کنار ساختن خاطرات جدید، خاطرات قدیمی علاقه‌مندان خود را نیز بازسازی کند.

اما مهم‌ترین تفاوت‌های کراش نسل فعلی با کراش کلاسیک، عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها، برگزاری فصول و رویدادهای مختلف و ارایه‌ی آیتم‌های متعدد است که اقتضای نسل فعلی نیز محسوب می‌شوند. به هر حال، مدت زمانی حدود یک سال از این بازی لذت بردیم و در کمال تعجب، اکتیویژن اعلام کرده است که پروسه‌ی طراحی فصول جدید این بازی در عدد ۸ به پایان کار خود خواهد رسید.

اکتیویژن، در وب‌سایت رسمی خود به تفصیلی از آنچه که تاکنون بخشی از گرندپری‌های بازی بوده است پرداخت. اما ضمن پرداختن به این مسایل، آن‌ها تأیید کردند که فصل هشتم این بازی، آخرین فصل آن خواهد بود. همچنین، اکتیویژن به این نکته نیز اشاره کرد که چالش‌ها و رویدادهای جدیدی برای این بازی درنظر گرفته خواهد شد، اما این موضوع که سیاست‌های اکتیویژن برپایه‌ی درآمدزایی بنا شده است و اکنون از طریق آی‌پی دیگری سود سرشاری عاید این شرکت می‌شود، موضوعی غیر قابل انکار است. بدین ترتیب، به‌نظر می‌رسد که نوبت به Crash Team Racing: Nitro-Fueled رسیده باشد تا قربانی درآمد بیشتر Call of Duty شود.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، هم اکنون برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر