بازی Rainbow Six Siege در راه سرویس Xbox Game Pass

در ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ , 23:00:16
بازی Rainbow Six Siege

شاید بازی Rainbow Six Siege را نباید از عناوین بزرگ صنعت دانست که توسط شرکت یوبیسافت عرضه می‌شود، اما با گذشت چندین سال از انتشار آن، بروزرسانی‌های متعدد دریافت کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هفته گدشته کمپانی یوبی سافت با انتشار تیزر تریلری خبر از حضور مامور مخفی محبوب، سم فیشر به عنوان جدیدترین اوپراتور بازی Rainbow Six Siege داد. سم در این عنوان کمی متفاوت‌تر از همیشه است، به نظر می‌رسد قرار است با نسخه جوان‌تر و سرزنده‌تر سم در این بازی آشنا شویم. امروز سازندگان با انتشار یک تریلر به معرفی کامل اوپراتور جدید پرداختند و از قابلیت‌های او رونمایی کردند.

اسلحه کمری و رایفل سم در نگاه اول برای هواداران قدیمی Splinter Cell بسیار خاطره‌انگیز است اما، نکته مهم تریلر گجت‌های اوست. وی می‌توانند با کار گذاشتن دوربین‌های کوچک جاسوسی در سراسر نقشه برای خود و هم تیمی‌هایش دست بالا را در نبرها به دست آورد و به شلیک گلوله‌های کوچک گجت دشمنان را از بین ببرد یا آسیبی کمی به خود آن‌ها وارد کند. در ادامه می‌توانید تریلر را تماشا کنید.

بازی شوتر آنلاین Rainbow Six Siege یکی از عناوین محبوب شرکت یوبیسافت است که در طول چند سال گذشته پشتیبانی کاملی از آن صورت گرفته و شخصیت‌های خاطره‌انگیزی از سایر عناوین این شرکت فرانسوی به آن آمدند.

. Rainbow Six Siege در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، پی سی و اکس باکس وان در دسترس قرار داشته و بازیکنان می‌توانند آن را از هر فروشگاه معتبری تهیه کنند.

ناگفته نماند شخصیت سم فیشر که به عنوان نقش اصلی سری بازی‌های اسپیلنترسل شناخته می‌شود، تاکنون در عناوین مختلف یوبیسافت حضور پیدا کرده که از جمله باید به Ghost Recon اشاره کرد. در این بین حضور آن در بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege دور از انتظار نبود و پس از انتشار شایعات مختلف در نهایت شرکت سازنده به تایید این خبر پرداخته است.

در پایان شما را به تماشای تریلر منتشر شده دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر