پردازنده Xbox Series X امکان ساخت بازی‌های پیچیده‌تر را فراهم می‌کند

در ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ , 19:30:10
پردازنده Xbox Series X

به گفته توسعه دهندگان پردازنده Xbox Series X امکان ساخت شبیه سازهای پیچیده‌تر را فراهم می‌کند و بنابراین بیش از پیش، شاهد مواردی این‌چنینی خواهیم بود. برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای صنعت گیم، در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

علی رغم اینکه اطلاعات و جزئیات بی‌شماری همچنان درباره Xbox Series X مجهول است اما، مایرکوسافت تا همین جای کار نیز ویژگی‌های جالبی را معرفی کرده، از ظاهر کنسول‌ گرفته تا ارتقای کنتلر آن. البته جزئیات منتشر شده صرفا مختص ویزگی‌های ظاهری نیست و اطلاعات خوبی از سخت افزار Xbox Series X در دسترس است. این اطلاعات باعث شگفتی توسعه دهندگان صنعت گیم شده‌است.

یکی از توسعه دهندگان مذکور، استودیو سازنده عنوان فانتزی The Falconeer است. اعضای تیم وایرد پروداکشنز (Wired Productions) در گفتگویی با وبسایت gamingbolt به بحث پیرامون برخی جنب‌های کنسول جدید مایکروسافت و توانایی بالای سخت افزاری آن پرداختند. آن‌ها مشخصا به درایو‌های solid state این کنسول و زمان بارگذاری آن اشاره کردند. به گفته آن‌ها این ویژگی‌ها “اساس و پایه کمک به توسعه دهندگان است.”

در ادامه و زمانی صحبت از پردازنده Xbox Series X به میان آمد، سازندگان اعلام کردند این پردازنده به آن‌ها این امکان را می‌دهد که عناوین پیچیده‌تر و بیشتری را خلق کنند، شبیه سازهای بهتر و “وفادار به زندگی واقعی” را تولید نمایند:

هنگام توسعه یک بازی روی کنسول تغییراتی [در مقایسه با PC] با توجه به توانایی‌های کنسول، باید روی عنوان در دست توسعه اعمال شود. به بیان دیگر شما در PC به راحتی می‌توانید هر زمانی که اراده کردید دشمنان جدید یا افکت‌های انفجار به بازی بیفزایید اما، روی کنسول باید آن‌ها را از پیش توسعه دهید و فرصتی به کنسول بدهید تا آن را پردازش کند. این فعالیت اضافی می‌تواند در آینده نزدیک حذف گردد. به عنوان یک توسعه دهنده [به معنی] ایجاد پیچیدگی‌های بیشتر و راحت‌تر است و بنابراین بیش از پیش شاهد این پیچیدگی‌ها خواهیم بود. به نظرم درنسل بعد شاهد شبیه سازهای پیچیده‌تر و وفادارتر به زندگی واقعی خواهیم بود. تاثیر این توانایی‌ها بیشتر روی بخش رفتاری و محتوای بازی خواهد تا جلوه‌های بصری آن.

عنوان فانتزی The Falconeer در نیمه پایانی سال میلادی جاری برای پلتفرم Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر