بخش چند نفره Mario Kart Tour هجدهم اسفندماه در دسترس قرار می‌گیرد

در ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ , 20:30:00
بخش چند نفره Mario Kart Tour

پیش‌تر سازندگان از عرضه بخش چند نفره اسپین‌آف نسخه موبایل مجموعه انحصاری محبوب نینتندو خبر داده بودند. حال طبق جدیدترین اخبار بخش چند نفره Mario Kart Tour طی روزهای آتی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با توجه رویکرد جدید نینتندو مبنی بر حضور در بازار بازی‌های موبایلی، به مرور به تعداد اسپین‌آف‌های فرنچایزهای محبوب نینتندو برای موبایل افزوده می‌شود. یکی از این مجموعه‌های کلیدی، مجموعه Mario Kart سال گذشته برای تلفن‌های همراه در دسترس قرار گرفت. با توجه به این موضوع که علت اصلی محبوبیت این مجموعه بخش چندنفره جذاب آن بود، کمی جای تعجب داشت که نسخه موبایل فاقد بخش چند نفره بود.  علی رغم این موضوع، بازی‌ با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بخش بتای چند نفره آن آمار دانلود بی‌نظیری را رقم زد. اکنون طبق بر اساس اعلام سازندگان تا عرضه بخش کامل چند نفره زمان زیادی باقی نمانده‌است.

براساس توئیتی که در اکانت رسمی Mario Kart Tour منتشر شده، بخش کامل چنده نفره ابتدای هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد. در این بخش بازیکن می‌تواند با دوستان خود و افراد دیگری به صورت تصادفی در دو بخش Standard (رقابت با افراد هم‌سطح) و Gold (رقابت با افراد سطح اول)، به تجربه بازی بپردازند:

با بازیکنان مختلف در سراسر دنیا به رقابت بپردازید تا سطح خود را ارتقا دهید. قوانین بازی در دو بخش Standard و Gold تغییر می‌یابد. زمانی که شما با دوستان خود یا افراد هم‌سطح به رقابت می‌پردازید، می‌توانید تنظیمات سرعت، تعداد جعبه‌های آیتم (item slot) و … را شخصی سازی کنید. با استایل خود رقابت کنید. بخش چنده نفره Mario Kart Tour روز یک شنبه هشتم مارس (هجدهم اسفند) ساعت هشت شب عرضه می‌شود.
— (Mario Kart Tour (@mariokarttourEN

بازی موبایل Mario Kart Tour هم‌اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر