براساس تحلیل‌ها آمار فروش PS5 و Xbox Series X در زمان عرضه از نسل فعلی بالاتر خواهد بود

در ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ , 19:30:10
آمار فروش PS5 و Xbox Series X

تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی IHS Markit معتقد است آمار فروش PS5 و Xbox Series X در زمان عرضه، از رکورد فروش کنسول‌های نسل فعلی در بازه عرضه عبور خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای گیم، همراه دنیای بازی باشید.

کنسول‌های نسل بعد به زودی عرضه می‌شوند و مدت زمان باقی مانده، بسیار برای مخاطبان صنعت گیم بازه جذابی است. هم‌اکنون در زمانی هستیم که افراد پیرامون جنبه‌های مختلف PS5 و Xbox Series X شروع به خیال پردازی می‌کنند. از توانایی گرافیکی و بازی‌های زمان عرضه گرفته تا سرویس‌هایی که توسط سونی و مایکروسافت برای این دو کنسول ارائه خواهد شد. تحلیلگران نیز مانند مخاطبان نظرات و تحلیل‌های خود پیرامون توانایی و عملکرد کنسول‌های نسل بعد به اشتراک می‌گذارند.

در جدیدترین مقاله منتشر شده در مجله MCVUK، تحلیلگر ارشد موسسه تحلیلی IHS Markit، آقای پیرس هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls) درباره انتظارات و پیشبینی‌های خود برای PS5 و Xbox Series X سخن می‌گوید. علی رغم اینکه همچنان جنبه‌های بی‌شماری از این دو کنسول، خصوصا کنسول سونی نامشخص است اما، در صورتی که عقب گرد خاصی در آن‌ها رخ ندهد و با قیمت مناسبی در دسترس قرار گیرند، آمار فروش PS5 و Xbox Series X در زمان عرضه از کنسول‌های نسل فعلی در بازه مشابه، به راحتی عبور خواهد کرد. وی در ادامه اظهار می‌دارد سیستم پشتیبانی PS5 از نسل‌های قبل، امکان تطابق آن را فراهم می‌آورد و مایکروسافت نیز از اشتباهات خود در نسل قبل، درس‌های ارزشمندی گرفته‌است:

بااینکه هنوز اطلاعات چندانی از کنسول‌های نسل بعد در دسترس نیست اما، انتظار دارم عملکرد آن‌ها در زمان عرضه بسیار قوی باشد. البته مشروط بر اینکه هیچ پسرفتی رخ ندهد و قیمت عرضه در یک بازه منطقی، $۴۹۹ دلار یا کم‌تر باشد.

منظورم از عملکرد قوی [این است که] این PS5 و Xbox Series X در زمان عرضه به راحتی از آمار فروش کنسول‌های فعلی در زمان مشابه عبور می‌کنند. این دیدگاه از دو موضوع سرچشمه می‌گیرد، اول اینکه سونی با PS4 توانست PS3  طیف مختلف بازیکنان را راضی کند و این موضوع سونی را در موقعیت بهتری نسبت به نسل قبل قرار داده، از طرف دیگر مایکروسافت نیز از اشتباهاتش در نسل پیش درس گرفته، بنابراین عملکرد به مراتب بهتری را ارائه می‌کند.

کنسول‌های PS5 و Xbox Series X در تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار می‌شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر