سیستم صوتی Xbox Series X اعضای تیم نینجا تئوری را به وجد آورده‌است

در ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ , 19:30:55
نینجا تئوری,سیستم صوتی Xbox Series X

توسعه دهندگان در تیم نینجا تئوری معتقداند سیستم صوتی Xbox Series X بسیار کارآمد است و بار سنگینی را از دوش تیم صداگذاری برمی‌دارد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

در حالی که سونی بسیار نسبت به کنسول نسل بعد خود و ویژگی‌های آن محافظه کار عمل می‌کند، در نقطه مقابل رقیب دیرینه او، مایکروسافت اطلاعات خوبی را نسبت به کنسول Xbox Series X و آنچه می‌توان از این کنسول انتظار داشت را به اشتراک گذاشته‌است. یکی از اطلاعاتی که رسما از سوی مایکروسافت تایید شده، وجود چیپ اختصاصی صوتی در این کنسول است.

مدتی است که توسعه دهندگان مختلف، بویژه اعضای استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت موفق که بررسی و کار روی سخت‌افزار کنسول Xbox Series X و تاثیراتی که این سخت‌افزار روی جنبه‌های گوناگون ساخت بازی می‌گذارد، شده‌اند. از برنامه‌نویسی و جلوه‌های بصری گرفته تا افکت‌های صداگذاری. با توجه به اینکه مهندسان صوتی چیپ‌های شخصی برای صداگذاری دارند، شاید این سیستم صوتی Xbox Series X چندان تاثیری در صداگذاری نداشته باشد. البته جنبه مثبت این چیپ اختصاصی، ایجاد فضای بیشتر در GPU کنسول است.

در مصاحبه‌ای با وبسایت VGC، سرپرست تیم طراحی صوتی استودیو نینجا تئوری آقای دنیل گلانته (Daniele Galante) اظهار داشت اعضای تیم او بسیار خوشحال‌ هستند از اینکه “دیگر مجبور به جر و بحث بر سر فضای GPU با تیم برنامه‌نویسی و هنری نیستند.”

این [موضوع] واقعا باعث خوشحالی است. در این کنسول ما چیپ اختصاصی خود را جهت صداگذاری در اختیار داریم که [این بدین معناست که] ما دیگر مجبور نیستیم با برنامه‌نویسان و طراحان هنری بر سر فضای GPU جر و بحث کنیم.

پیش از این همواره قسمت گرافیکی بازی، پردازنده گرافیکی مختص به خود را داشتند و برای ما این موضوع صادق نبود. اما اکنون مقداری از توان سخت‌افزاری مختص به ماست.

مشکلی همواره در توسعه یک بازی ویدویی بر سر راه ماست، موضوع محدودیت‌های فنی است. با گذشت زمان و با تکامل یافتن‌ کنسول‌ها این محدودیت‌ها کم‌تر و ‌کم‌تر می‌شوند اما، در تمامی دوران‌ها یک مسئله پا برجاست، آن‌ هم اینکه تعداد صداهایی که می‌توان به بازی افزود مشخص است.

جدیدترین ساخته نینجا تئوری، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پلتفرم‌های Xbox One  رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر