آمار مخاطبان بازی Fallout 76 در سال جاری رشد چشمگیری داشته‌است

در ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ , 18:30:02
بازی Fallout 76

کمپانی بتسدا در وبسایت رسمی خود خبر از افزایش چشمگیر مخاطبان بازی Fallout 76 در سال دوم عرضه داد. سازندگان قصد دارند با “پشتیبانی بی‌وقفه و عرضه بسته‌های گسترش دهنده جدید” رضایت مخاطبان را جلب کند و به این آمار بیافزایند. با دنیای بازی همراه باشید.

آن دسته از افرادی که مشغول به تجربه بازی Fallout 76 از بدو عرضه آن شدند، قطعا عملکرد ضعیف آن را به خاطر دارند. بازی پر از باگ و ایرادات فنی بود و به شدت از کمبود محتوا رنج می‌برد. وضعیت سرورهای بازی نیز چندان جالب نبودند. طرفداران بسیار از عملکرد بازی ناراضی بودند و آن یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌های سال ۲۰۱۹ تلقی می‌کردند. وضعیت الان بازی دقیقا در نقطه مقابل وضعیت زمان عرضه قرار دارد و توسعه دهندگان خود را به پشتیبانی از بازی متعهد می‌دانستند.

کمپانی بتسدا طی یک پست با عنوان «بازی Fallout 76 سال دوم عرضه» به بررسی عملکرد این بازی در سال میلادی جاری پرداخته‌است. طبق ادعای این مقاله، آمار مخاطبان بازی نسبت به سال اول انتشار، رشد چشمگیر داشته‌است و این موضوع به توسعه دهندگان‌ دلگرمی می‌دهد تا با قدرت به “پشتیبانی بی‌وقفه از بازی و عرضه بسته‌های گسترش دهنده” بپردازند. در ادامه مقاله شاهد آماری از میزان فعالیت‌های بازیکنان و اطلاعات اینچنینی هستیم. شما می‌توانید متن کامل مقاله را از اینجا مطالعه کنید.

آپدیت جدید بازی Fallout 76 سلاح‌ها و ماموریت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند

بازی Fallout 76 دو سال پیش عرضه شد و بنابراین مشکلات متعدد و محتوای کم با هجمه شدید مخاطبان و منتقدان مواجه شد. بسیاری از افراد انتظار داشتند یک موضوع یک ناامیدی و شکست بزرگ برای توسعه دهندگان بازی تلقی شود و آن‌های خیلی زود از بازی قطع امید کنندو آن را کنار بگذارند. شاید این تصمیمی بود که بسیاری از توسعه دهندگان اتخاذ می‌کردند اما، بتسدا با پذیرش ایرادات بازی و انتشار آپدیت‌های فراوان رو به روز بازی خود را بهبود داد و تا حدی تلخی روزهای اولیه انتشار بازی را از ذهن مخاطبان پاک کرد. آپدیت بعدی این بازی با نام «Steel Dawn» قرار است در همین مسیر حرکت کند.

این آپدیت قرار است گروه Brotherhood of Steel را به بازی اضافه کند که طرفداران مجموعه Fallout با آن به خوبی آشنا هستند. Steel Dawn لوکیشن‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند، خط داستانی این کپگروه را به مخاطبان ارائه می‌کند و همچنین سلاح‌ها و زره‌های جدیدی نیز به گیم‌پلی بازی اضافه خواهد شد. در کنار این موارد NPCهای جدید با خرده داستان‌های جذاب نیز در نقاط مختلف نشقه یافت خواهند شد.

آپدیت جدید بازی Fallout 76 روز سه شنبه ۱۱ام آذرماه سال جاری به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

امروز کمپانی Bethesda با انتشار یک تریلر جدید خبر از عرضه ماموریت Brotherhood Of Steel برای بازی Fallout 76 را داد.با سایت دنیای بازی همراه باشید.

مشکلات بازی Fallout 76 در هنگام عرضه آن به‌ قدری افسانه‌ای بود که حتی باعث تاخیرهای زیادی در پروژه‌های آینده کمپانی بتسدا شد.با گذشت زمان،بتسدا تلاش زیادی برای برگرداندن بازی انجام داده است.اینکه آیا کافی بود یا خیر به خود شما بستگی دارد،اما حداقل موارد شناخته شده‌ای به بازی اضاف شده است که طرفداران این مجموعه از دیدن آنها دوباره خوشحال خواهند شد.
کمپانی Bethesda تریلر جدیدی از به‌روزرسانی Steel Dawn را منتشر کرد. این به‌روزرسانی با برگرداندن ماموریت Brotherhood Of Steel یک داستان کاملا جدید و همچنین NPC ها و شهرک‌های جدیدی را برای گشت و گذار به بازی اضاف خواهد کرد.شما می‌توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون در پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است.همچنین شما می‌توانید تا ۲۶ اکتبر(۴ آبان)بازی را به رایگان تجربه کنید.به‌روزرسانی Steel Dawn نیز در ماه دسامبر به صورت رایگان برای همه‌ی پلفترم ها عرضه خواهد شد.

 

طبق اعلام بتزدا بازی Fallout 76 به همراه تمامی‌ بسته‌های گسترش دهنده از امروز تا دوشنبه هفته آینده به رایگان در دسترس تمام کاربران پلتفرم‌های مقصد خواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Fallout 76 ب در زمان عرضه به دلیل مشکلات فنی فراوان، ایرادات زیادی سرورهای بازی و بازاریابی نه چندان مناسب، با واکنش شدیدا منفی مخاطبان و منتقدان همراه بود و برای مدتی تنها اسم فرنچایز محبوب Fallout را یدک می‌کشید. سازندگان اما از همان ابتدا شکست و اشتباهات خود را پذیرفتند و شروع به اصلاح آن کردند. با اینکه هنوز ایرادات اساسی به بازی وارد است اما، با عنوان روز عرضه بسیار متفاوت است می‌توان گفت اکنون ارزش تجربه را دارد.

امروز وبسایت رسمی بتزدا اعلام کرد این عنوان از امروز به مدت شش روز در تمامی پلتفرم‌های مقصد به رایگان در دسترس خواهد بود. این شمال بسته‌های گسترش دهنده بازی نیز خواهد شد. همچنین تمام امتیازات و XPهای بازی دو برابر محاسبه می‌شود.

بتسدا علی‌رغم شکست Fallout 76 به دنبال کسب تجربه‌های جدید است

بتسدا در سال ۲۰۱۸، برهه سختی را پشت سر گذاشت و علت اصلی آن عرضه عنوان Fallout 76 بود. بازی در زمان عرضه با مشکلات متعددی همراه بود و عدم تبلیغات مناسب و دیدگاه عموم هواداران مزید بر علت شد تا این عنوان یک شکست کامل تلقی شود. از زمان عرضه تا کنون، تیم سازنده در تلاش بوده تا با عرضه بسته الحاقی و سرویس اشتراکی این روند را تغییر دهد و در این راه با فراز و نشیب‌هایی رو به رو بوده‌اند.

با تمام این تفاسیر تیم بتسدا معتقد است چون آن‌ها در این مسیر شکست خورده‌اند، این موضوع باعث نمی‌شود که به سراغ تجربه‌های جدید نروند. در مصاحبه‌ای با Kinda Funny، آقای پیت هاینس (Pete Hines)، سرپرست بخش بازاریابی بتسدا اعلام کرد که Fallout 76 انتظار سازندگان در زمان عرضه را محقق نساخت و این موضوع باعث عقب گرد آن‌ها از سیاست گذاری‌شان نمی‌شود:

ما با این پروژه، تغییر بزرگی را در مسیر کمپانی تجربه کردیم و تنها به دلیل اینکه انتظارات‌مان را برآورده نساخت، باعث نمی‌شود که ما نتیجه گیری کنیم که نباید به سراغش می‌رفتیم. این اتفاق باعث می‌شود ما یاد بگیریم چه چیز را مخاطبان پس می‌زنند تا دفعه بعد به سراغ یک مورد کاملا متفاوت برویم. امیدوارم از اشتباهات‌مان درس گرفته باشیم و دیگر آن‌ها را تکرار نکنیم.

وی در ادامه توضیح می‌دهد روند آن‌ها مبنی بر خلق عناوین بزرگ تک نفره تغییر نخواهد کرد:

دلیلی که ما بر سراغ Fallout 76 رفتیم، این بود که احساس می‌کردیم تجربه چند نفره و اشتراکی دلیل اصلی اقبال مخاطبان به عناوینی مثل Elder Scrolls و Fallout است. ما می‌خواستیم یک کار جدید را تجربه کنیم نه اینکه به کل خلق عناوین تک نفره و بازی‌هایی که سبب مطرح شدن ما شده بود را کنار بگذاریم. به همین دلیل Starfield را معرفی کردیم تا طرفداران بدانند ما همچنان بازی‌های تک نفره بزرگ خواهیم ساخت. ما تنها به دنبال کسب تجربه از ساخت بازی‌های آنلاین بودیم تا اگر در آینده قصد کردیم به سراغ آن‌ها برویم، یک تجربه ذهنیت قبلی از این بازی‌ها در ما وجود داشته باشد.

آقای هاینس می‌گوید چنانچه استودیوها ریسک پذیری را کنار بگذارند، هیچ وقت عناوین مثل Horizon: Zero Dawn خلق نخواهد شد:

اگر سازندگان دائما به ساخت عناوینی که از آن ذهنیت دارند تکیه کنند، دیگر هیچگاه بازی مانند Horizon: Zero Dawn عرضه نمی‌شود. اعضای گوریلا گیمز روند خود را عوض کردند و به سراغ ساخت عنوانی رفتند که کاملا با ساخته‌های قبلی متفاوت بود و نتیجه به عنوانی منتج شده که یکی از بازی‌های مورد علاقه من در پنج سال گذشته است.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بسته الحاقی The Wastslanders نوزدهم فرودین‌ماه ( هفتم آوریل) در دسترس قرار گرفت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر