انحصاری جدید Xbox Series X هفته آینده رونمایی می‌شود

در ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ , 17:00:42
انحصاری-جدید-Xbox-Series-X

انحصاری جدید Xbox Series X که از عناوین استودیو Dynamic Voltage خواهد بود، هفته آینده با یک نمایش بزرگ رونمایی خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

بالاخره انتظارات کم کم به پایان رسیده و تمامی بازیکنان در سراسر دنیا، بیصبرانه منتظر عرضه کنسول‌های نسل جدید هستند، اما تا زمان عرضه این کنسول‌ها زمان زیادی باقی مانده است. در حال حاظر اطلاعات زیادی از کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر است، ولی یکی از دغدغه‌های امروزی بازیکنان، کیفیت اجرای بازی‌ها می‌باشد.

طبق اخبار منتشر شده، استودیو داینامیک ولتاژ قرار است هفته آینده از بازی انحصاری خود برای کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی کند. این رونمایی که با پخش زنده از گیم‌پلی بازی جدید این استودیو همراه خواهد بود، قرار است یکی از مکانیزم‌های کنسول جدید مایکروسافت را به نمایش دربیاورد. طبق توییت داینامیک ولتاژ این بازی قرار است تا با کیفیت ۴K واقعی و ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا شود.

هفته آینده من از اولین بازی انحصاری ایکس باکس سری ایکس رونمایی خواهم کرد که خبر خوب این است که این بازی با کیفیت ۴K واقعی و ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. خبر بد این است که من نمی‌توانم با همین کیفیت ویدیویی از بازی ضبط کنم.

با توجه به این توییت می‌توان دریافت که این کیفیت فقط برای اجرای بازی‌ها در نظر گرفته شده است. قطعا این خبر خوبی برای هوادارن خانواده ایکس باکس نیست چرا که یکی از خصوصیات برتر این کنسول نسبت به رقیب دیرینه‌اش یعنی پلی‌استیشن، همین ویژگی است. به هرحال شاید این ویژگی بعدها توسط آپدیت‌های مختلفی که مایکروسافت برای ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته، برطرف شود. طبق اعلامیه رسمی مایکروسافت کنسول ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد.

نظر خود را درباره انحصاری جدید کنسول Xbox Series X با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر