اقتباس سینمایی Dragon’s Lair در نتفلیکس در مراحل اولیه به سر می‌برد

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ , 22:00:03
اقتباس-سینمایی-Dragons-Lair-در-نتفلیکس

رایان رینولدر در حال مذاکره برای اقتباس سینمایی Dragons Lair در نتفلیکس است. بازی Dragon’s Lair از قدیمی‌ترین عناوین آرکید صنعت بازی‌های ویدئویی است. با دنیای بازی همراه باشید.

به نظر می‌رسد رایان رینولدز (Ryan Reynolds) از بازیگران مطرح هالیوود، در تلاش است تا ارتباط خود را با سرویس آنلاین نتفلیکس حفظ کند. رینولدز پیش‌تر فیلم Underground6 را در این پلتفرم داشته و در آینده نزدیک عنوان Red Notice نیز از طریق بستر نتفلیکس و با بازی او در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. اکنون بر اساس گزارش رسانه Variety، رینلودز در حال مذاکره برای تهیه‌کنندگی و بازیگری اقتباسی از بازی کلاسیک و آرکید Dragon’s Lair با سرویس نتفلیکس است.

تلاش به اقتباس از این بازی کلاسیک، مدتی است که در هالیوود وجود دارد. اولین تلاش را آلن دین فاستر (Alan Dean Foster) انجام داد که در نهایت به دلیل اشتیاق کم از سوی استودیو‌ها به سرانجام نرسید. تلاش دوم در سال ۲۰۱۶ رخ داد. دن بلوت (Don Bluth)  و گری اولدمن (Gary Goldman) کمپینی توسط وبسایت Indiegogo راه اندازی کردند تا بار دیگر سرمایه استودیو‌های فیلم‌سازی را به خود جذب کنند. در نهایت نیز اقتباس سینمایی Dragons Lair در نتفلیکس به وقوع پیوست.

سرویس آنلاین نتفلیکس پس از دو برابر شدن بودجه خود و نزدیک به یک سال مذاکره، این پروژه را برگزید و بلوت و اولدمن در کنار روی لی (Roy Lee) تهیه‌کنندگان این اقتباس شدند.

نوشتن سناریو این فیلم توسط دن (Dan) و کوین هگمن (Kevin Hageman) برنامه‌ریزی شده است. آنان پیش از این داستان‌سرایی انیمیشن ماجراجویی/خانوادگی The Lego Movie و فیلم‌نامه اقتباسی ترسناک  Tell in the Dark را در کارنامه خود دارند. سری بازی کلاسیک Dragon’s Lair از سال ۱۹۸۳ و روی دستگاه‌های آرکید عرضه شد. بازی توسط بلوت (Bluth) و ریک دایر (Rick Dyer) طراحی شده بود و بازیکن، شخص-یت دیرک (Dirk) را بر عهده داشت تا پس از عبور از یک سری از چالش‌ها و آزمون‌ها، شاهزاده دافن را از اسارت اژده‌ها و مورداک جادوگر نجات دهد.

ریلوندرز که نمادی‌ترین نقش او در سری فیلم‌های ددپول (Deadpool) بوده است، همکاری خود را با نتفلیکس به واسطه فیلم Underground6 به کارگردانی  مایکل بی (Michael Bay) آغاز کرد. همچنین او تا پیش از رخدا‌د‌های متاثر از شیوع ویروس کرونا در هالیوود، همراه با دواین جانسون (Dwayne Johnson) و گال گدوت (Gal Gadot) در حال فیلمبرداری عنوان Red Notice بوده است. از برنامه‌های بعدی رینولدز نیز، بازی در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard، در کنار ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و سلما هیاک (Salma Hayek ) است.

عنوان Dragon’s Lair، سومین فیلم سرویس آنلاین نتفلیکس در اقتباس و فضای بازی‌های ویدئویی است. پیش از این فیلم Detective Pikachu منتشر شده بود و مطابق با برنامه‌ریزی های قبلی و تریلر منتشر شده، فیلم Free Guy نیز همچنان در تاریخ ۱۳ تیر (۳ جولای) در این سرویس انتشار خواهد یافت.

نظرات خود را در مورد اقتباس سینمایی Dragons Lair در نتفلیکس با مذاکره رایان رینلودز با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر