Mod Support بازی Fallout 76 همچنان در راه است.

در ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ , 21:10:04
بسته-الحاقی-Wastelanders-بازی-Fallout-76

طبق اطلاعات منتشر شده، سازندگان در آینده نزدیک بخش Mod Support بازی Fallout 76 را عرضه خواهند کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

تلاش‌های کمپانی بتسدا برای بهبود بازی شکست‌خورده خود همچنان ادامه دارد. با اینکه نسخه جدید بازی Elder Scrolls VI نیز در دست ساخت این استودیو است، اما هدف تیم آن‌ها همچنان بهبود ارتقاء سطح بازی مذکور است تا بتوانند دوباره دل هواداران مجموعه Fallout را بدست آورند. با عرضه بسته الحاقی Wastelanders (که در انتهای این خبر در مورد آن صحبت شده است)، حال بازیکنان منتظر انتشار قابلیت Mod Support این بازی هستند.

اگر خاطراتان باشد، سال گذشته اتفاقات گوناگونی برای FallOut 76 رخ داد که برخی از آن‌ها باعث بهبود عملکرد کلی بازی شده و طرفداران را بار دیگر به دنیای آخرالزمانی بازگرداند. از تغییرات مهم اتفاق افتاده می‌توان به اضافه شدن سرور خصوصی (Private Server) اشاره کرد و در کنار آن عرضه محتوای الحاقی یاد شده بود که تجربه بازی را شیرین‌تر می‌کرد. در سال گذشته نیز سازندگان قول داده بودند که بخش جدیدی به نام Mod Support را به بازی اضافه کنند تا بازیکنان با خلاقیت خود، دنیای خاکستری فال‌اوت را رنگین‌تر کنند، که البته این بخش تا بدین لحظه عرضه نشده است؛ اما سازندگان قول دادند که به زودی این بخش را نیز به بازی خود اضافه کنند. در همین راستا نیز آقای جف گاردینر (Jeff Gardiner) به عنوان مدیر این پروژه در پرسش و پاسخی که در پلتفرم توییچ اتفاق افتاد اعلام کرد که:

ما قطعا در حال کار برروی Mod Support هستیم و این (بخش) به زودی عرضه می‌شود. ما این کار را سنگین می‌دانیم چرا که باید منابع زیادی در این بخش قرار دهیم. برخلاف بازی‌های قبلی، بخاطر روشی که معماری سرویس دهنده سرور در این بازی تعبیه شده است، ما نمی‌توانیم چیزی را به راحتی در بکشیم و در داخل بازی قرار دهیم. ما داریم روی آن کار می‌کنیم و این (بخش) به زودی اضافه می‌شود.

با انتشار بازی Fallout 76 و بازخوردهای منفی بازیکنان و منتقدان، کمپانی بتسدا در حال حاظر تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با عرضه آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی بیشتر و پشتیبانی بهتر از عنوان ناموفق خود، دوباره بازیکنان را ترغیب به استفاده از این عنوان کند. با اینکه این نسخه از بازی ممکن است آینده این سری را به‌ خطر بیاندازد، اما در حال حاظر تمام تمرکز تیم توسعه برای ارائه یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های الحاقی این بازی با نام Wastelanders است.

بسته الحاقی Wastelanders با هدف نزدیک کردن این نسخه به نسخه‌های کلاسیک این سری منتشر خواهد شد و قرار است که ویژگی‌های بخش تک‌نفره عناوین قبلی سری بازی فال اُوت را به این عنوان اضافه کند. این محتوای شامل دیالوگ‌های بیشتر برای شخصیت‌‌ها، صداگذاری بیشتر برای شخصیت اصلی و دیگر شخصیت‌ها مرتبط با دیالوگ‌های جدید، افزودن شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) و موارد کلی‌تر دیگر خواهد بود.

طبق اعلامیه رسمی کمپانی بتسدا در توییتر، در راستای انتشار ویروس کووید-۱۹ (کرونا) و حفظ سلامتی کارمندان، تمامی آن‌ها برای انجام پروژه‌ها به خانه منتقل شده‌اند که این روند، در انتشار این محتوای الحاقی تاثیر گذاشته است و قرار است این محتوا با تاخیر یک هفته‌ای عرضه شود. تا به امروز عرضه این بسته الحاقی با تاخیرهای فراوانی روبه‌رو شده، به طوری که از دیدگاه رسانه‌ها این بسته کاملا نفرین شده است.

این بار اول نیست که عرضه یک بازی یا محتوای اضافی آن، بدلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با تاخیر مواجه می‌شود. طبق اخبار قبلی نیز ممکن است نسخه فیزیکی بازی Resident Evil 3 Remake هم با تاخیر در اروپا عرضه شود. به هر ترتیب تمام تلاش کمپانی بتسدا برای بهبود کیفیت این بازی قابل توجه است و امیدوار است که با عرضه این بسته دوباره با استثبال کاربران مواجه شود. بازی فال آوت ۷۶ هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظر خود را پیرامون تاخیر بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر