احتمالا تاریخ عرضه سرویس استریم آمازون تا سال آینده به تعویق می‌افتد

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ , 14:00:52
تاریخ عرضه سرویس استریم آمازون

بر اساس گزارشات منتشر شده، ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ عرضه سرویس استریم آمازون تا سال آینده میلادی به تعویق بیافتد. کمپانی به دنبال این است تا نسخه Early Access این سرویس را در ماه‌های آتی عرضه کند. با دنیای بازی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، طی چند ماه گذشته اخبار و گزارشاتی زیادی از سرویس بزرگ استریم آمازون شنیده می‌شد اما، به یک باره این سرویس در سکوت خبری فرو رفت. ماه آینده آمازون گیمز دو بازی The New World و The Crucible را روانه بازار خواهد کرد اما، بازاریابی و تبلیغات پیرامون این دو عنوان بسیار محدود بوده‌است. آمازون بیشتر تمرکز خود را روی سرویس استریم ابری خود قرار داده‌است که طبق گزارشات تا سال آینده میلادی در دسترس نخواهد بود.

پیشتر اخبار و شایعات منتشر شده حاکی از عرضه این سرویس در سال میلادی جاری بود و توسعه دهندگان از اواخر سال میلادی گذشته تا کنون هیچ خبر اطلاعات جدید از سرویس خود ارائه نداد. طبق گزارش منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز، پروژه توسعه سرویس استریم آمازون که با اسم رمز Tempo شناخته می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه است و این موضوع کمپانی را ملزوم می‌کند که تاریخ عرضه آن را تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق بیاندازد. به گفته گزارش توسعه دهندگان به دنبال عرضه یک نسخه Early Access در سال میلادی جاری هستند.

طبق گفته آمازون پروژه Tempo قرار است با پلتفرم استریم توئیچ رابطه تنگاتنگی داشته باشد که البته نحوه ارتباط این دو محصول آمازون هنوز به طور کامل مشخص نیست.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر