شایعه: بازی Resident Evil 8 عنوان میان‌نسلی خواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ , 17:00:55
resident-evil-8-عنوان-میان‌نسلی-خواهد-بود

طبق اخبار منتشر شده، بازی Resident Evil 8 قرار است یک بازی میان‌نسلی باشد و داستان جدیدی از زندگی ایتن را روایت کند. با دنیا بازی همراه باشید.

با انتشار موفقیت آمیز نسخه بازسازی شده Resident Evil 3، کمپانی Capcom در صدد است تا از Resident Evil جدید در آینده نزدیک رونمایی کند. زمان زیادی از نسخه جدید این بازی می‌گذرد و در یک سال گذشته کمپانی کپکام، دو بازسازی فوق‌العاده در کنار یک نسخه تمام آنلاین با نام Resident Evil: Resistence را روانه بازار کرده است. شایعات جدید خبر از عنوانی جدید از این سری می‌دهد که قراربود Resident Evil: Revelations 3 باشد و این بازی قرار است برای کنسول‌های این نسل و نسل بعد در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

یکی از کاربران معروف فضای مجازی به نام AestheticGamer (با نام مستعار Dusk Golem) پیش‌تر اطلاعات جدیدی را درباره نسخه جدید این بازی به اشتراک گذاشته بود که حالا با پاسخ به برخی سوالات، از این بازی بزرگ رونمایی کرده است. با توجه به صحبت‌های این کاربر، نسخه بعدی این سری که قطعا Resident Evil 8 است، درواقع قرار بود تحت عنوان RE: Revelations 3 ساخته شده و برای کنسول‌های این نسل و نسل نهم عرضه شود؛ اما تست‌های اولیه بازی به قدری خوب بودند که کپکام تصمیم گرفت تا آن را تحت عنوانی جدید توسعه دهد.

طبق ادعای این کاربر، داستان بازی قرار است در ادامه Resident Evil 7 روایت شود و شخصیت اصلی آن نیز Ethan خواهد بود. در ادامه نیز این کاربر بیان کرد که جنون ، فرقه گرایی و توهم زیاد ار عناصر جدید این بازی خواهد بود که ممکن است عده‌ای از طرفداران این بازی از آن خوششان نیاید. قبل‌تر نیز شایعاتی در رابطه با نسخه جدید این بازی منتشر شد که طبق ادعا کاربری دیگر، داستان بازی که باز هم در ادامه نسخه هفتم این سری است، در اروپای شرقی و در یک روستا برفی جریان خواهد داشت و دشمنانی همچون گرگینه و چندین جادوگر در طول بازی ایتن را تعقیب خواهند کرد.

در انتها این کاربر به این مورد اشاره کرد که در آینده اطلاعات جدیدی از منبع دیگر درباره این بازی منتشر خواهد شد. صحبت‌های کامل این کاربر را در ادامه خواهید خواند.

قسمت کوچکی از بازی ساخته شده است. اطلاعات بیشتری در این ماه منتشر می‌شود که البته از سوی من نخواهد بود، اما می‌خواستم یک سری مسائل را روشن کنم. Resident Evil 2021 همان Resident Evil 8 خواهد بود، اما از همان اول Resident Evil 8 نبوده بلکه این پروژه تحت عنوان RE: Revelations 3 در حال توسعه بوده است.

دلیل اینکه اوایل سال گفته بودم “سال‌ها” تا انتشار Resident Evil 8 زمان زیادی باقی مانده است این بود که سال گذشته بازی Resident Evil 8 در دست توسعه قرار داشت و این بازی هنوز تا زمان عرضه فاصله‌ی زیادی دارد، اما کپکام نمی‌خواهد وثقفه‌ای بین RE 7 و RE 8 ایجاد شود. بنابراین، در حال حاظر آن بازی کنار گذاشته شده و تست‌هایRE: Revelations 3 فوق العاده مثبت بوده است.

Revelations 3 با بازخوردهای خیلی خوب تسترهای داخلی، بیشتر از آنچه که کپکام انتظار داشت، مواجه شده است. بنابراین به این بازی یک سال دیگر مهلت داده شد تا به Resident Evil 8 تبدیل شود. اطلاعات منتشر شده توسط کاربر Ambassador درباره‌ی گرگینه‌ها و ایتن در روستای برفی صد در صد درست بود، ولی این اطلاعات قدیمی هستند.

در این بازی تغییرات بسیار بزرگی از جمله داستان، کاراکترها و مواردی دیگر صورت گرفته تا بازی بیشتر شبیه به نسخه اصلی از این سری تبدیل شود. ممکن است اطلاعاتی که قبلا شنده‌اید به صورت کامل در این بازی وجود نداشته باشد، اما یکسری المان‌ها در بازی حفظ شده است. همانطور که گفته بودم، این بازی میان‌نسلی است.

در چند ماه آینده باید از این بازی رونمایی شود. این بازی در سبک اول شخص است و خیلی از طرفداران از این عنوان متنفر خواهند شد؛ چراکه توهم، فرقه‌گرایی، جنون و عدم اعتماد به دیگران بخش قابل توجهی از فضای بازی است و داستان و دشمنان نسبت به ریشه اصلی بازی دچار تغییر شده است.

نظر خود را پیرامون Resident Evil 8 و اطلاعات منتشر شده از آن را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر