آپدیت نسل نهمی بازی The Witcher 3 مادهای نسخه PC را به بازی اضافه میکند
به گفته یکی از ماد سازان مشهور بازی The Witcher 3 سیدی پراجکت رد قصد دارد مادهای نسخه PC بازی را با آپدیت نسل نهمی به بازی اضافه کند. همراه دنیای بازی باشید.
استودیو لهستانی CD Projekt RED سال گذشته اعلام کرد قصد دارد در سال میلادی جاری یک آپدیت نسل نهمی برای بازی تحسین شده خود، ویچر سه عرضه کند. هنوز اطلاعات چندانی درباره این آپدیتها در دسترس نیست و مشخص نیست سازندگان قصد دارند در این آپدیت کدام بخشهای بازی را ارتقا ببخشند اما، ظاهرا قصد دارند در توسعه این آپدیت از ماد سازان مشهور بازی کمک بگیرند.
ماد ساز مشهور، Halk Hogan که ماد The Witcher 3 HD Reworked project را توسعه داده بود، در وبسایت Nexus Mods اعلام کرد اوایل ماه مارس CDPR با وی تماس گرفته و به او اعلام کردهاند به احتمال قوی از ماد او و چندین ماد دیگر در توسعه آپدیت نسل نهمی بهره خواهند برد.
از طرفو سخنگو سی دی پراجکت رد در مصاحبهای با وبسایت Kotaku اکنون در حال مذاکره با چندین ماد ساز مشهور است اما، هنوز با هیچ یک به توافق قطعی نرسیدهاست. آنها همچنین اعلام کردند در صورت استفاده از ماد یک شخص، حتما نام وی را در میان سازندگان ذکر خواهند کرد و بابت همکاری وی، در سود حاصل از عرضه اپدیت شریک خواهد بود.
کارگردان بازی The Witcher 3 به دنبال اتهامات وارده از سی دی پراجکت جدا شد
نشریه بلومبرگ مدتی قبل مدعی شد استودیو لهستانی CD Projekt Red چندین ماه درگیر تحقیقات گسترده درباره گزارشهای رسیده از رفتارهای خشن و غیر حرفیهای آقای Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان ویچر ۳ بودهاست. پس از اتمام این تحقیقات آقای Tomaszkiewicz از اتهامات تبرئه شد ولی باز هم در ایمیل خود به سران استودیو، استعفا خود را اعلام کرد.
وی در نامه استعفا خود نوشتهاست:
علیر رغم اینکه من رفع اتهام شدم اما، همچنان بسیاری از کارکنان استودیو در هنگام کار کردن با من مضطرب، معذب یا وحشت زده هستند. از همین جا از تمامی افرادی که سبب آزرده خاطر شدن آنها شدهام، عذرخواهی میکنم.
میخواهم روی تصمیمات و رفتارهای خود بیشتر کار کنم و آنها را تغییر دهم. تغییر رفتار و منش پروسه طولانی و زمانبر است و تلاش زیادی میطلبد اما، من دست از تلاش برنمیدارم و امیدوارم که تغییر کنم.
آقای Tomaszkiewicz یکی از علتهای اصلی موفقیت ویچر ۳ بود و قرار بود در نسخه بعدی این مجموعه نیز وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته باشد. وی در Cyberpunk 2077 نیز دستیار کارگردان و مدیر پروژه توسعه بازی بود.
Tomaszkiewicz در مصاحبه خود با بلومبرگ ضمن تایید استعفا خود، گفت از وقایع پیش آمده به شدت ناراحت و نا امید است و تصمیم به استفعا گرفتهاست.
زمان بارگذاری بازی The Witcher 3 بر روی ایکس باکس سری ایکس بطور چمشگیری کاهش یافته
کاهش مدت زمان بارگذاری بازیها یکی از ویژگیهای مهمی است که کنسولهای نسل بعدی بیشتر از سایر موارد به آن توجه نشان دادهاند و این ویژگی است که بازی های قدیمی نسل فعلی نیز به لطف خصوصیت Backward از آن بهرهمند خواهند شد.
یکی از این عناوین بازی محبوب The Witcher 3 است. اگر این بازی را بر کنسول انجام دادهاید، شاید هنوز زمانهای بارگیری طولانی و مکرر آن را بخصوص در هنگام سفر سریع بخاطر میآورید. اما به نظر میرسد این مشکل آزار دهنده در کنسول های نسل بعدی به طور کامل حذف شده است.
به گزارش سایت Wccftech یک یوتیوبر به نام rubhen925 در ویدئویی که اخیراً از بازی Witcher 3 منتشر کرده شده کاهش زمان بارگذاری در هنگام سفر سریع را بر روی ایکس باکس سری ایکس نشان میدهد. روبن در توضیحات ویدیوی خود اشاره کرده، که از نسخهی ایکس باکس وان بازی برای انجام این تست استفاده کرده است، این بدین معنی است که ما میتوانیم انتظار پیشرفتهای قابل توجهی در نسخه بهینه شده و اختصاصی ایکس باکس سری ایکس را داشته باشیم.
بازی The Witcher 3 هماکنون بر روی رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل دسترسی است. هرچند نسخهی بهینهسازی شدهی آن برای کنسولهای نسل بعد تا شروع سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.
نسخه سوییچ بازی The Witcher 3 و افزایش درآمد برای CD Projekt RED
بازی The Witcher 3 نخستین بار سال ۲۰۱۵ منتشر شد و چند سال بعد نسخه نینتندو سوییچ آن دردسترس بازیکنان قرار گرفت. حال گزارش مالی شرکت CD Projekt RED خبر از رشد درآمد میدهد. با دنیای بازی همراه باشید.
تصور نمیشد بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ منتشر شود. اما به نظر رسیده این نسخه موفقیت فروشی برای استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد شد. در نهایت CDPR و Saber Interactive موفق شدند نسخه سوییچ بازی را منتشر کنند.
در گزارش مالی اعلام شده توسط CDPR، درآمد این استودیو در نیمه اول سال ۲۰۲۰ فوق العاده بوده است. به شکلی که رشد ۷۰درصدی را رقم زده و این شرکت به موفقیت چشمگیری دست یافت. این رشد افزایش درآمد ۹۷میلیون دلاری را در پی داشته که سود آن ۳۷ میلیون دلار بود.
روز گذشته استودیو لهستانی خبر از انتشار The Witcher 3 برای کنسول پلی استیشن ۵ و اکس باکس سری ایکس داده است. انتظار داریم نسخه نسل نهمی با استقبال قابل توجهی رو به رو شود.
ساعاتی پیش کمپانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به صورت رسمی عرضه بازی Witcher 3 را برای کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس تایید کرد. این بازی که با تمام بروزرسانیها و محتوای الحاقی در بسته Complete Edition عرضه میشود قرار است با بهبودهای خیره کننده فنی و گرافیکی، از جمله پشتیبانی از رهگیری پرتو و سرعت بارگزاری بسیار بیشتر، بار دیگر در اختیار علاقهمندان قرار گیرد.
در کنار این موضوع که بازی یاد شده به صورت جداگانه برای کنسولهای پلیاسیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و رایانههای شخصی عرضه میشود، بازیکنانی که The Witcher 3 را کنسولهای نسل هشتم خود خریداری کردند با یک بروزرسانی نسل نهمی میتوانند بازی خود را به نسخه نسل بعدی ارتقا دهند. البته این موضوع هنوز توسط استودیوی سازنده تایید نشده است و با برنامهای که برای بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد، احتمال میرود این عنوان از بروزرسانی رایگان ارتقا بازی بهرهمند باشد. اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ انتشار و موارد بهبودیافته در این بازی طی روزهای آینده منتشر میشود.
مشکلات پورت بازی The Witcher 3 از زبان سازندگان آن مطرح شد
عضو ارشد استودیوی Saber Interactive که وظیفه توسعه بازی The Witcher 3 برای کنسول نینتندو سوئیچ را برعهده داشت، از مشکلات پورت این عنوان میگوید. بازی The Witcher 3 یکی از برترین بازیهای سبک RPG جهان باز است که چند سال گذشته توسط کمپانی CD Project Red برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی تولید و منتشر شد و بدلیل تقاضای بسیار زیاد کاربران، کمپانی مذکور تصمیم به انتشار این بازی برای پلتفرم نینتندو سوئیچ گرفت.
The Witcher 3 از دنیای فوق العاده بزرگی برخوردار است به طوری که حتی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکس باکس وان هم در زمان عرضه این بازی، با پردازش این دنیای وسیع و پرجزئیات کمی به مشکل برخورده بودند. طبیعتا نسخه نینتندو سوئیچ این بازی نمیتواند دنیای ویچر را به قشنگی رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتم پردازش کند، اما همچنان یک بازی خارق العاده در این کنسول است. اگر میخواهید بدانید که چگونه این بازی با قدرت سخت افزاری سوئیچ کنار آمده و توانسته این بازی را به صورت باورنکردنی پردازش کند، طی این خبر متوجه خواهید شد.
قطعا پورت موفقیت آمیز این بازی همانند دیگر بازیهای بزرگ با مشکلات زیادی روبهرو بوده است. آقای رومن لبدف از استودیوی Saber Interactive در همایش GTC 2020 صحبتهایی در زمینه پورت این بازی کرده است. به عقیده آقای لبدف اوایل شروع کار، پورت این بازی عملا غیرممکن بود و این پروژه کاملا شکست خورده بنظر میرسید. سپس ویدیویی در این زمینه پخش شد که نشان داد چگونه این استودیو یک پروژه شکست خورده را فقط بخاطر سیستم ضعیف نینتندو سوئیچ، تبدیل به یک اثر جاوادان در زمینه پورت بازی کرده است. این کار یک کار کاملا فنی است، اما در این ویدیو نشان داده شد که آنها ۱۵ ماه سخت و طاقتفرسا را در این زمینه پشتسر گذاشتهاند. آنها حتی از تکنولوژی استریم صدا، که برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ ساختهشده بود، استفاده کردند و به همین دلیل اسم این پورت را پروژه SWitcher نام گذاری کردند. شما میتوانید ویدیو منتشر شده از روند توسعه و پورت این بازی برای نینتندو سوئیچ را در اینجا تماشا کنید.
بازی The Witche 3 هم اکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی و نینتندو سوئیچ در دستر است.
نظر خود را پیرامون مشکلات پورت بازی The Witcher 3 را با ما به اشتراک بگذارید.